לראשונה ברפואת הקהילה

המרכז לטיפול בהשמנה של מכבי מקבל הכרה רשמית מהאיגוד האירופי לחקר וטיפול בהשמנה

המרכז לטיפול בהשמנה של מכבי שירותי בריאות הוא מרכז רב-מקצועי בו המטופלים מקבלים מעטפת טיפולית הוליסטית מתוך ניסיון לשפר את מצב מחלת ההשמנה וכן את המחלות הנלוות פעמים רבות להשמנה, כמו למשל סוכרת. (בריאות)

(צילום: יח"צ)

לראשונה בישראל, מרכז לטיפול בהשמנה של קופת חולים זוכה בהכרה מהאיגוד האירופי היוקרתי לחקר וטיפול בהשמנה כעומד בסטנדרט של האיגוד. מטרת האיגוד היא לשפר את מצב הבריאות במדינות אירופה בעזרת חינוך, מחקר, אבחון וטיפול לשיפור ההתמודדות עם השמנת יתר והמחלות הנלוות אליה. האיגוד מייצג מעל 20,000 מדענים, רופאים, מומחי בריאות הציבור ועוד ב-36 מדינות אירופאיות.

המרכז לטיפול בהשמנה של מכבי שירותי בריאות הוא מרכז רב-מקצועי בו המטופלים מקבלים מעטפת טיפולית הוליסטית מתוך ניסיון לשפר את מצב מחלת ההשמנה וכן את המחלות הנלוות פעמים רבות להשמנה, כמו למשל סוכרת. במרכז חדשני זה של מכבי נותנים שירות בין היתר רופאי ורופאות השמנה, דיאטניות, פסיכותרפיסטיות ויועצות לטיפול גופני.

המרפאות הזוכות להצטרף לארגון נבחרות על פי קריטריונים נוקשים המוגדרים בין היתר לפי כמות ומגוון אנשי המקצוע, הניסיון המקצועי שלהם, כמות המטופלים והציוד במרפאה. הכרה זו היא הכרה מדעית בינלאומית, אשר מייצרת אפשרויות לשיתופי פעולה מדעיים נרחבים של מחקרים והכשרות, דבר שמוביל לאיכות והתמקצעות.

ראש חטיבת הבריאות במכבי שירותי בריאות ד״ר ערן רוטמן: ״הכרה זאת של האיגוד האירופי במרכז לטיפול בהשמנה שהקמנו במכבי מהווה הוכחה נוספת לסטנדרט הטיפול והשירות הרפואי שאנו מעניקים למעלה מ-2.5 מיליון חברות וחברי מכבי. נמשיך לספק את שירותי הרפואה החדשניים, הטכנולוגיים והיעילים ביותר למען חברינו, גם בתחום חשוב זה של ההתמודדות עם מגפת ההשמנה״.

מנהל המרכז לטיפול בהשמנה ורופא משפחה מחוזי במכבי שירותי בריאות ד״ר דן אויירו: "שמחתי לקבל את ההודעה הרשמית מהאיגוד האירופי לחקר וטיפול בהשמנה - בו הודיעו לי על ההכרה של האיגוד הבינלאומי במרכז לטיפול בהשמנה, אותו הקמנו במחוז המרכז של מכבי שירותי בריאות, כמרכז מצוינות. הכרה זו מציבה את המרכז כאחד מהמרכזים המובילים בישראל ותאפשר בעתיד שיתופי פעולה שיועילו להכשרות ולטיפול במטופלים הסובלים מהשמנה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר