ליצמן ייצג את ישראל במפגש הראשון עם OECD

לראשונה התקבל משרד הבריאות הישראלי במרכז לבקרת מחלות של האיחוד האירופי * בפגישה עם שר הבריאות של האיחוד האירופאי סוכם על שיתוף פעולה בינלאומי בישראל בתחומי הבריאות החשובים * סגן שר הבריאות היה אורחם של הקהילות היהודיות בבלגיה, בצרפת ובהולנד

חנה בורט | כיכר השבת |
אסיפה לקהילה היהודית בביתו של ד"ר בוי מומחה ללב

במהלך ביקור רשמי שערך סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן באירופה, בכנס שרי הבריאות העולמיים של ה-OECD שהתקיים בפריז, שם ייצג את ישראל, כהופעה ראשונה של שר ישראלי בארגון זה, מאז התקבלה אליו ישראל, סוכם על שיתוף פעולה בינלאומי בתחומי בריאות חשובים.

בין היתר הוחלט, לאחר שנים של סירובים מנומסים, על קבלת משרד הבריאות הישראלי, למרכז לבקרת מחלות של האיחוד האירופאי. בכך נענה שר הבריאות של האיחוד האירופאי ד"ר ג´ון דאלי, לסגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן.

השר האירופאי אמר לסגן שר הבריאות כי הוא מכיר היטב את מערכת הבריאות של ישראל ושארגונו ישמח לשתף פעולה עם ישראל, שבה יש מערכת בריאות מן הטובה בעולם.

כידוע, צירוף משרד הבריאות ישראלי ל-OECD מהווה פריצת דרך חשובה ביותר, וכוללת שיתוף פעולה בינלאומי כמעט בכל תחומי הבריאות. בישיבת עבודה מיוחדת שנערכה סוכם על שיתוף פעולה בנושאים חשובים כמו מאבק בעישון, בהשמנה ובנושאים נוספים וכן על הידוק הקשרים השוטפים בתחומי הבריאות המתקדמים.

בתחילת הכינוס בירך מזכ"ל ארגון ה-OECD את ישראל על הצטרפותה והביע תקווה כי ישראל תתרום מניסיונה למדינות החברות בארגון.

כן נפגש סגן השר הרב ליצמן עם שרי בריאות רבים מרחבי העולם, במהלכם זכה משרד הבריאות להוקרה רבה על ההצלחה בשמירה על רמה מקצועית גבוהה של מערכת הבריאות, למרות המשברים הכלכליים.

במהלך הביקור הופיע סגן שר הבריאות כאורחם של הקהילות היהודיות בבלגיה, בצרפת ובהולנד. במפגשים רבים עם ראשי הקהילות הועלו נושאים רבים ומגוונים, שבין הקהילות לישראל.

סגן השר התרשם מההתפתחות המרשימה של הקהילות ומפעילותם הברוכה למען הרמת קרן התורה והחסידות ברחבי אירופה.

אסיפה לקהילה היהודית בביתו של ד"ר בוי מומחה ללב
ביציאה ממרכז ה-OECD יחד עם שגריר ישראל למרכז
בביקור בגן חב"ד מקומי
בפתח בית הכנסת עם הרב הראשי של צרפת
עם שר הבריאות והצרכנות של האיחוד הארופאי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר