קורבן חורף: נער מת משפעת עונתית

חוששים משפעת החזירים? מתברר שגם שפעת עונתית עלולה להרוג. נער בן 15 מקיסריה מת מהשפעת למרות שלא סבל ממחלות רקע. ד"ר מוני ליטמנוביץ, מנהל היחידה לטיפול נמרץ אמר היום כי "למרות שמדובר בנער ללא מחלות רקע קודמות, התפתח מהלך מחלה סוער במיוחד של שפעת עונתית"

איטל קציר | כיכר השבת |
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

טרגדיית חורף: נער כבן 15 תושב קיסריה שהגיע למיון ילדים של המרכז הרפואי הלל יפה ביום ראשון האחרון עקב שפעת עונתית, מת היום בבית החולים - למרות שלא סבל ממחלות רקע.

הנער הגיע אל "הלל יפה" כשהוא מתלונן על קשיי נשימה, חום גבוה וכאבים בחזה. הצוות הרפואי סיפר כי "הוא אושפז במחלקת הילדים וקיבל טיפול אינטנסיבי כנדרש במצבו.

"הטיפול כלל מתן חמצן, אנטיביוטיקה וטיפול נוגד שפעת במינון מוגדל, תוך התערבות של מומחים בתחום הריאות והמחלות הזיהומיות".

נשללה אפשרות לשפעת החזירים

"כנהוג, נערכו בדיקות מתאימות ונבדקה האפשרות להידבקות בשפעת מסוג h1n1 (שפעת החזירים) שנשללה", אמרו בבית החולים. "למרות כל הטיפולים שקיבל, המשיך מצבו של הנער להידרדר ובהמשך, הוא הועבר ליחידה לטיפול נמרץ כללי".

במשך שעות ארוכות ניסה צוות בית החולים לייצב את מצבו, ובין היתר נערכה התייעצות עם רופאים בכירים מבתי חולים נוספים.

"למרות המאמצים הכבירים של הצוות, הנער נפטר היום בבוקר, לאחר שכל מערכות גופו קרסו", נמסר מבית החולים.

ד"ר מוני ליטמנוביץ, מנהל היחידה לטיפול נמרץ אמר היום כי "למרות שמדובר בנער ללא מחלות רקע קודמות, התפתח מהלך מחלה סוער במיוחד של שפעת עונתית. הוא טופל בכל האמצעים העומדים לרשותנו. לצערנו, למרות המאמצים הניכרים, השיפור המיוחל לא הגיע והנער נפטר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר