שביתת הרופאים: ועדת הבריאות של הכנסת תתכנס לישיבת פגרה דחופה

"יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, ח"כ חיים כץ (ליכוד) הורה היום (ד') לכנס את הוועדה לדיון פגרה מיוחד עקב שביתת הרופאים המתמשכת. הדיון יתקיים ביום רביעי הבא, בשעה 10:00. לדיון הוזמנו שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ, סגנו ח"כ יצחק כהן והממונה על השכר באוצר אילן לוין (בריאות)

חנה בורט | כיכר השבת |
הפגנת הרופאים (פלאש 90)

"יו"ר ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת, ח"כ חיים כץ (ליכוד) הורה היום (ד') לכנס את הוועדה לדיון פגרה מיוחד עקב שביתת הרופאים המתמשכת. הדיון יתקיים ביום רביעי הבא, בשעה 10:00.

לדיון הוזמנו שר האוצר ד"ר יובל שטייניץ, סגנו ח"כ יצחק כהן והממונה על השכר באוצר אילן לוין, סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' רוני גמזו, וכן נציגי ההסתדרות הרפואית וקופות החולים.

יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ (ליכוד): "הנתק בין הצדדים במשא ומתן וחוסר היכולת להתפשר ולהגיע להסכמות פוגע בבריאות אזרחי מדינת ישראל. הוועדה בראשותי מתכוונת להתערב בשביתה ולנסות לקרב בין הצדדים, על מנת שייפסק סבלם של החולים ולשביעות רצון הרופאים ומשרד האוצר".

ח"כ שלי יחימוביץ' (עבודה): "אין תביעות מוצדקות יותר מתביעות הרופאים, ולא ייתכן שהממשלה תהיה אדישה למאבק כאילו הוא מתנהל במדינה אחרת. ביד אחת חייבים חברי הכנסת להתייצב לימינם של הרופאים, ובשנייה – להדוף כל ניסיון להפריט את מערכת הבריאות".

ח"כ ד"ר רחל אדטו (קדימה): "במקום שבו אין מבוגר אחראי אשר יפעל לזירוז המשא ומתן, תתערב ועדת הבריאות של הכנסת, במטרה לשים סוף לחילופי המהלומות התקשורתיות והספינים חסרי האחריות על חשבון הציבור הזקוק למערכת בריאות יציבה, חזקה ומתפקדת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר