תושבי מודיעין עילית ממחזרים עם פח כתום

253 פחים כתומים לאיסוף פסולת אריזות הוצבו ברחבי העיר על-ידי עיריית מודיעין עילית, כחלק ממהלך סביבתי שנועד לשמור על סביבה ירוקה. הפחים מיועדים רק לאריזות (משפחה)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

253 פחים כתומים לאיסוף פסולת אריזות הוצבו ברחבי העיר על-ידי עיריית מודיעין עילית בשיתוף תמיר - תאגיד מחזור האריזות בישראל, זאת כחלק ממהלך סביבתי שנועד לשמור על סביבה ירוקה.

בהצבת הפח הכתום - המיועד לכלל האריזות הביתיות - לצד הפח הירוק, הונגש הליך המחזור ל-10 אלף בתי אב.

הפח הכתום מיועד לאריזות פלסטיק, אריזות מזון, אריזות של מוצרי טיפוח וניקיון, שקיות ניילון, אריזות מתכת- קופסאות שימורים, קופסאות תחליפי חלב וקרטוני משקה.

יצוין כי בעיר כבר מתקיימת הפרדה של אריזות זכוכיות, באמצעות עשרות פחים סגולים שהוצבו בשיתוף תאגיד המחזור במרכזי המחזור בעיר. אל הפח הסגול התושבים משליכים אריזות זכוכית ריקות כגון: בקבוקי שמן זית, בקבוקי בושם, צנצנות ריבה ודבש, צנצנות קפה, צנצנות של מחית לתינוקות ועוד.

ראש העיר יעקב גוטרמן, הביע הערכות הרבה לתושבים על ההיענות הברוכה להפרדת הפסולת למתקנים השונים שכבר פזורים ברחבי העיר, וציין כי המשך שיתוף הפעולה, גם במחזור האריזות, יביא להגדלת תנופת הפיתוח והצמיחה לטובת תושבי העיר.

מנכ''ל תאגיד המחזור תמיר, קובי דר אמר"אני מברך את תושבי מודיעין עילית על הרחבת מהפכת מחזור פסולת האריזות בעיר. יישום חוק האריזות מאפשר לנו ליצור עולם נקי וטוב יותר למעננו ולמען עתיד ילדינו. אני קורא לרשויות נוספות להצטרף וליישם הסדר הפרדת אריזות בשטחן. אני תקווה כי שיתוף הפעולה בקרב התושבים רק יגדל, ושביחד ניצור סביבה ירוקה, בריאה וטובה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר