הזוג קיבל עוגת בר מצווה לחתונה ותובע פיצוי של 25 אלף ש"ח

זוג צעיר מאיזור הגליל הגיש תביעה על סך 25 אלף שקלים נגד מעצבת עוגות שסיפקה לחתונתם עוגת בר מצווה במקום עוגת חתונה. המעצבת: טעות בתום לב של השליח (מעניין)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

עוגת בר מצווה השביתה את שמחת החתונה? אתר mynet מדווח, כי זוג צעיר מאיזור הגליל הגיש תביעה על סך 25 אלף שקלים נגד מעצבת עוגות, ששלחה לאירוע החתונה שלהם עוגת בר מצווה במקום עוגת חתונה.

לפי התביעה, הזוג שנישא לאחרונה, נערך לחתונה ותכנן אותה בקפידה, כך שהיא הייתה מוכנה כבר לפני חצי שנה. כך שגם העוגה המפוארת אותה תכננו להזמין, בעלת 7 הקומות, הייתה מתוכננת מראש.

אל מעצבת העוגות נגדה הוגשה התביעה, הגיעו בני הזוג לאחר סבב אצל מעצבי עוגות, לטענתם, המעצבת התחייבה שהעוגה תגיע במשלוח מיוחד עד למקום האירוע.

למרבה ההפתעה, ביום האירוע גילו בני הזוג כי העוגה שהגיעה הינה בכלל עוגת בר מצווה, ולא עוגת החתונה המוזמנת בת 7 הקומות שתוכננה.

לפי התביעה, העוגה גרמה לגיחוך בקרב באי האירוע, בנוסף, הכלה עצמה פרצה בבכי ואף איפור הערב שלה נפגם בעקבות המאורע.

במקביל טוענים בני הזוג, כי מעצבת העוגות אף לא ענתה לטלפונים במשך האירוע.

כאמור, בני הזוג תובעים פיצוי של 25 אלף ש"ח עקב העוגמת הנפש, וניפוץ חלום הילדות של הכלה לעוגה מרשימה לחתונתה.

מעצבת העוגות אמרה בתגובה ל-mynet: "נעשתה טעות בתום לב של נהג שלקח את העוגה הלא נכונה לאירוע מאחר שהיו לי שני אירועים בצפון. נודע לי על הבעיה רק בשעות הלילה המאוחרות מהמשפחה של בר המצווה שקיבלו את עוגת החתונה. הטלפון שלי היה שקט בגלל תקלה טכנית ואני מצטערת על הטעות ורציתי לפצות אותם אך הם סירבו. אני אגיב לבית המשפט כשאראה את התביעה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר