אשפוז פסיכיאטרי למתורגמן המתחזה

אשתו של טאמסנקה ג'אנטג'י, המתורגמן המתחזה בטקס אשכבת מנדלה, אשפזה אותו בבית חולים פסיכיאטרי. היא סיפרה כי עברו ימים קשים והם משתדלים לתמוך בו (מעניין)

שושי מילר | כיכר השבת |
טאמסנקה ג'אנטג'י (צילום: EPA)

המתורגמן המתחזה בטקס אשכבת מנדלה נשלח לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי.

טאמסנקה ג'אנטג'י זהו שמו של האיש שעמד כמתורגמן עבור כבדי שמיעה, בטקס אשכבת נשיא דרום אפריקה לשעבר, נלסון מנדלה. אך למעשה, התנועות שעשה בידיו היו חסרות כל משמעות.

התקרית המביכה התרחשה מול עשרות אלפי המשתתפים באצטדיון ובמיליוני בתים ברחבי העולם. המבוכה גברה למול העובדות שהתבררו מאוחר יותר, כי זו לא הפעם הראשונה שהאיש מתחזה למתורגמן.

בראיון שנערך עמו אחר כך, הסביר האיש כי חווה בזמן הטקס התקף סכיזופרניה. בין השאר, סיפר האיש על קולות ששמע בראשו, שהתבטאו במחוות גופניות חסרות משמעות עבור החירשים.

ג'אנטג'י התנצל ואמר כי "לא יכולתי לעשות שום דבר. הייתי לבד בסיטואציה בלתי אפשרית, אבל ניסיתי להראות ולשדר לעולם את המתרחש. אני מאוד מצטער על הסיטואציה שנכנסתי אליה", אמר."אני לא יודע מדוע נכנסתי להתקף סכיזופרני, אבל לקחתי תרופות כדי לטפל בזה".

היום (חמישי), דיווחה התקשורת בדרום אפריקה, כי אשתו של ג'אנטג'י, אשפזה אותו בבית חולים פסיכיאטרי. היא ספרה לעיתון המקומי כי משפחתם עברה ימים קשים והם משתדלים לתמוך בו. לפי העיתון, לאיש נקבעה בדיקה פסיכיאטרית ליום שבו נערך טקס האשכבה למנדלה, אך הוא דחה אותה כדי לתרגם לשפת הסימנים את דברי הנואמים בטקס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר