ירה בחברו כי חשב שהוא צבי

תושב לונג איילנד ירה וגרם להרג חברו צ'ארלס ברוס בן 52, במהלך מסע ציד משותף. לטענתו, הוא חשב שראה קרן צבי ולכן ירה. התובע המחוזי מתכוון להגיש נגדו כתב אישום (בעולם)

חיה כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

איש כיבוי אש מלונג איילנד נורה בתאונת ציד. היורה בתגובה: "חשבתי שראיתי צבי".

לפי ה-"דיילי ניוז", תובע המחוז הצפוני עומד להגיש כתב אישום נגד תושב לונג איילנד אשר ירה וגרם להרג חברו צ'ארלס ברוס בן 52, במהלך מסע ציד משותף. התובע המחוזי של אוטסגו, ג'ון מיול אמר כי הוא רואה בהרג ברוס רשלנות פושעת ומטיל על היורה אשמת רצח. בחודש הבא יובא התיק בפני חבר המושבעים להכרעה סופית.

היורה וההרוג מתנדבים במחלקת כיבוי האש של מאלברן. כאשר התרחש אירוע הירי, היו יחד במסע ציד שנתי בעיירה ווסטפורד. מהחקירה עולה כי הראיות שנאספו במקום התאונה שהביאה למותו של ברוס, לא מצביעות על אלכוהול או סמים שיכלו להביא לירי.

"הטיעון של היורה היה כי לא ראה טוב. הוא חשב שראה קרן צבי" אומר התובע ומוסיף, "אני מעולם לא ראיתי בן אדם שנראה כמו צבי. מעולם". כמו כן, לפי התובע מולי, בשעת הירי, 4:20 אחרי הצהריים, היה מספיק אור, ולכן ברוס לא לבש אפוד בטיחות זוהר. היורה היה באותו זמן על עץ, משם ירה בחזהו של ברוס, שעמד במרחק של כ-40 מטרים ממנו.

לפי עדותו של חוקר מקרי המוות, לאחר הירי נמצא ברוס לבוש בסרבל הסוואה עליו הדפסים גדולים של ענפי עץ. ככל הנראה, היורה חשב בטעות כי הדפסי הענפים הם קרני צבי ומיהר לירות לעברם, תוך שמביא למותו של ברוס. התובע מיול אומר כי "הדבר האחרון שמישהו ירצה זה לירות בחברו, אך הדבר הראשון שאתה לומד כדי לצוד באופן בטוח, זה לעולם לא לירות לפני שאתה יודע בברור במה אתה עומד לירות".

אמו של ההרוג, איבון ברוס, אומרת כי "אני יכולה לגלות מעט הבנה כלפי היורה, אך על חבר המושבעים לומר את דברו. אני מצטערת, אך איבדתי את בני. הוא היה רק בן 52. איך אתה יכול לעשות טעות כל כך טיפשית? הילדים שלו לעולם לא יראו את אביהם שוב, והוא לא יזכה לראות את נכדיו. זה כואב". היא גם תוהה "כיצד אדם בוגר יכול להיראות כמו צבי? הטיעון הזה מטריד אותי". כעת, מקווה האם כי האובדן שחווה משפחתם, תביא את הציידים לנהוג ביתר זהירות לפני שהם לוחצים על ההדק.

במידה וליורה אין רקע פלילי, יתכן והוא יוכל להגיע עם בית המשפט להסדר על עסקת טיעון, ללא מאסר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר