ווירוס מסתורי תקף 600 נוסעי אונייה

שיט התענוגות שהפך לסיוט: וירוס מסתורי תקף קרוב 564 נוסעים ו-47 אנשי צוות, על סיפון אוניית הפאר "רויאל קריביאן" מתוך 3,050 נוסעים ו-1,165 אנשי צוות של האונייה (מעניין)

שושי מילר | כיכר השבת |
אוניית "רויאל קריביאן". (צילום: shutterstock)

שיט התענוגות שהפך לסיוט: וירוס מסתורי תקף קרוב ל-600 נוסעים ואנשי צוות על סיפון אוניית "רויאל קריביאן".

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן בארה"ב, פרסם אמש (ראשון) כי נוסעי האונייה סובלים מהקאות ומשלשולים כתוצאה מווירוס לא ידוע.

בתחילה, עמד מספר החולים על 281 נוסעים ו-22 אנשי צוות בלבד, מתוך 3,050 נוסעים ו-1,165 אנשי צוות שנמצאים על האונייה. אולם הלילה, דיווחה רשת החדשות NBC כי המספר זינק ל-564 נוסעים ו-47 אנשי צוות שחלו.

לדברי אנשי מרכז הבריאות, הסיבה לווירוס טרם ידועה. אתמול, הועלו לאונייה קצין בטיחות ומומחה לאפידמיולוגיה במטרה לברר מה עומד מאחורי המחלה המסתורית וכיצד ניתן לטפל בה.

במקביל, הגביר צוות האונייה את פעולות הניקיון ורמת הסטריליזציה, וכן נאספו דגימות מהחולים, אשר בינתיים מטופלים בתרופות ללא מרשם.

לפי דוברת חברת "רויאל קריביאן", האונייה ויתרה על עצירה באי האיטי והמשיכה ישירות לסאן חואן שבפורטו ריקו, שם עברה חיטוי אינטנסיבי.

ג'נט דיאז, דוברת חברת "רויאל קריביאן", שנוסדה בנורבגיה אך פועלת ממיאמי, אמרה כי האונייה ויתרה על עצירה מתוכננת בהאיטי בשבת והפליגה ישירות לסאן חואן שבפורטו ריקו, כדי לעבור חיטוי אינטנסיבי.

בנוסף, בשל המחלה, קטעה החברה את השיט, שהיה מתוכנן להימשך 10 ימים. "אנחנו מצטערים ומתנצלים על ההפרעה שנגרמה לחופשת נוסעי האוניה" נמסר מן החברה, "לכן החלטנו כי לא נוכל לשרת את יתר הנוסעים ברמה שציפו לה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר