"קישקישקריא": גם לחרדים יש חוש הומור

לאחר ההצלחה המסחררת של מערכוני חבורת "אנדרדוס" המורכבת מצעירים דתיים לאומיים בעלי חוש הומור מפותח, חברי "קישקישקריא" מנסים גם הם את כוחם בסדרת קטעי וידאו קצרים והומוריסטים. צפו בסרטונים (מעניין)

(צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של קישקישקריא)

לפני כשבוע, עלה לרשת האינטרנט הסרטון הראשון של חבורת "קישקישקריא" - "מוזיקה בספירת העומר", מאז ועד הערב (חמישי) הוא זכה למעל רבבת צפיות.

בסרטון, נראו שני צעירים חרדים הנוסעים ברכבם במהלך ימי ספירת העומר בהם נהוג שלא להאזין לכלי נגינה - מנהג עליו הם לא בדיוק מקפידים. צעיר שלישי שמצטרף לנסיעה עמם, מעיר להם על כך שמדובר בספירת העומר, אולם הם מפרשים את דבריו שלא כראוי, הנהג מנמיך את המוזיקה לרגע, סופר את העומר, וחוזר להאזין לה. הסיפור היה קצר וחביב, וקיבל פידבקים רבים מהגולשים.

"אתם טובים, יאללה תעשו עוד הרבה מערכונים, בהצלחה" כתב אחד המגיבים בערוץ היוטיוב של קישקישקריא. לעמוד הפייסבוק של החבורה נוספו בתוך ימים ספורים מאות בני אדם שסימנו "לייק".

צפו ב"מוזיקה בספירת העומר":

חבורת "קישקישקריא", מאחוריה עומדים מני וקשטוק, ישראל בלק וישורון תורג'מן, היא לא החבורה הסאטירית-דתית הראשונה ברשת. בשנים האחרונות כבשה את הציבור הדתי ברשתות החברתיות סדרת סרטונים של "אנדרדוס", אותה הפיקה חבורה מוכשרת של צעירים ציונים דתיים.

כמו "אנדרדוס", נראה שגם ב"קישקישקריא" מתכוונים להעלות סרטונים סאטיריים לרשת על בסיס קבוע. היום, עלה הסרטון השני בסדרה, "אדום", העוסק בהפרדה בין בשרי לחלבי מזווית הומוריסטית.

צפו ב"אדום":

(באדיבות "קישקישקריא")

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר