התחרות ההזויה של חברת התעופה "מלזיה איירלינס"

חברת התעופה "מלזיה איירליינס", המעורבת בשתי אסונות התעופה הגדולים ביותר בשנים האחרונות, השיקה תחרות הזויה במיוחד: "מה אתם רוצים להספיק לפני המוות" (מעניין, בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
מטוס של חברת "מלזיה איירליינס" (צילום: shutterstock)

חברת התעופה "מלזיה איירליינס" סבלה בשנה באחרונה ממזל רע במיוחד - שתי אסונות שהתרחשו למטוסי החברה הינם מאסונות התעופה הגדולים של השנים האחרונות.

על רקע האסונות, התחרות שהשיקה חברת התעופה בימים האחרונים לא מובנת כלל. החברה השיקה בסוף השבוע תחרות באוסטרליה ובניו זילנד, שהזוכים בה יזכו בכרטיסי טיסה במחלקה ראשונה ובמכשירי אייפד.

המשתתפים בתחרות אמורים לשלוח לחברה את "ה'באקט ליסט האולטימטיבי" - רשימה של דברים שאדם מעוניין להספיק לפני מותו".

בחודשים האחרונים פורסם כי מטוסי החברה יוצאים לעיתים קרובות כשעל סיפונם נוסעים בודדים בלבד, כאשר החברה אף משדרגת נוסעים בחינם למחלקה ראשונה ולמחלקת עסקים.

כעת נראה כי החברה החליטה לנקוט בצעדים קיצוניים בכדי לחזר אחרי הלקוחות. כזכור, מטוסי החברה היו מעורבים בשתי טרגדיות התעופה הגדולות של השנים האחרונות - הראשונה, טיסה MH370, המריאה מקואלה לומפור לבייג'ינג בחודש מרס והפכה לאחת מתעלומות התעופה הגדולות בהיסטוריה, כאשר עד כה עדיין לא נמצאו שרידים מהמטוס.

הטיסה השנייה, MH17, הופלה על ידי טיל באזור הלחימה בין אוקראינה לבדלנים הפרו-רוסים במזרח אוקראינה. בשני האסונות נהרגו 537 בני אדם.

כלי התקשורת באוסטרליה ובניו זילנד דיווחו כי מנהלי החברה הבינו כי התחרות הזו היא כנראה צעד דרסטי מדי ולאחר כמה ימים הוסר דף האינטרנט של התחרות.

בשבוע שעבר פרסמה החברה דו"ח כספי שממנו עולה כי ההפסד של החברה ברבעון השני גדל ל-97.6 מיליון דולר, קרוב לפי שניים מההפסד בתקופה המקבילה אשתקד. מאז הפלת המטוס בשמי אוקראינה פחתו ההזמנות בכ-33 אחוז.
ראשי החברה הצהירו לאחרונה שבכוונתם לעבור תהליך של "בנייה מחדש", וכ-6,000 עובדים, שליש מעובדי החברה, יפוטרו.

במקביל התפטרו קרוב ל-200 אנשי צוות, ורבים מהם הודו כי בעקבות שתי הטרגדיות הם פוחדים לטוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר