צפו: ברק אובמה מקריא 'ציוצים מרושעים'

נשיא ארה"ב ברק אובמה התארח בתכניתו של ג'ימי קימל, שם הקריא "ציוצים מרושעים" שנכתבו עליו ב"טוויטר": "איך מאירים את עיניו של אובמה? מכוונים פנס לאוזניים שלו". צפו (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הנשיא ברק אובמה מקריא ציוצים מרושעים (צילום מסך. וידאו: מתוך ערוץ היוטיוב Jimmy Kimmel Live)

נשיא ארה"ב התאחר בתכניתו של הסאטיריקן ג'ימי קימל והקריא "ציוצים מרושעים" שנכתבו עליו ב"טוויטר". לקימל יש פינה בתכנית בה ידוענים מקריאים ציוצים מרושעים שנכתבו עליהם בטוויטר, אלא שהפעם התארח בפינה הנשיא אובמה.

"השיער של אובמה נראה אפור יותר בימים האלה. אני לא מבין למה, מאחר ולא נראה שהוא מודאג מכל מה שקורה" הקריא אובמה את הציוץ המרושע הראשון.

אובמה הקריא עוד מספר ציוצים מרושעים: "יש מצב שנשלח את אובמה לאיזה מסלול גולף במקום אחר בכדור הארץ ופשוט נשאיר אותו שם?". "איך מאירים את העיניים של אובמה? מכוונים פנס לתוך האוזניים שלו". כאן הגיב אובמה ואמר: "דווקא מצחיק".

לסיום הקריא אובמה ציוץ מרושע בנוגע למכנסי הג'ינס שלו: "אין לי בעיה שהנשיא לובש ג'ינס. אבל יש לי בעיה שהנשיא לובש את הג'ינס הזה". בשלב זה נכנס מנחה התכנית ג'ימי קימל עם ג'ינס שלא נראה טוב, בלשון המעטה, ואומר לנשיא: "אני יכול להגיד משהו? אני חושב שזה מרושע ואני חושב שאין שום בעיה עם הג'ינס שאתה לובש".

אובמה מסתכל על הג'ינס של קימל ומשיב: "ג'ימי, אני חושב שיש משהו במה שהם אומרים". הפינה עם אובמה מתוך התכנית עלתה ליוטיוב וצברה עשרות אלפי צפיות בתוך כשעתיים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר