1 באפריל

צפו במתיחה: האופנוע נגנב, אמבולנס נתרם

איחוד הצלה החליטו להצטרף לטרנד המתיחות של הראשון לאפריל ופרסמו תיעוד כביכול מתחזה לחולה גנב אופנוע של מתנדב. אלי ביר מתח את המתנדבים בסיפור תרומה (מעניין)

מתוך הסרטון (צילום: דוברות איחוד הצלה)

הראשון לאפריל, הוא תאריך בו נוהגים רבים לבצע מתיחות. גם ארגון 'איחוד הצלה' החליט השנה להצטרף לטרנד העולמי, ופרסם את הסרטון המצורף לאייטם.

בסרטון נראה אופנוען של 'איחוד' מהעיר רחובות, מגיע להגיש עזרה ראשונה לאדם שאיבד את הכרתו ברחוב, לפתע מתרומם ה"מטופל", וגונב את האופנוע מהמתנדב המנסה לרוץ אחריו רגלית, אך ללא הצלחה.

את הסרטון העלו לדף הפייסבוק שלהם, בתיעוד הנראה כנלקח ממצלמת אבטחה, לצד בקשה מהציבור ליצור עימם קשר במקרה והם מצליחים לזהות את מי ש"גנב" את האופנוע.

המתיחה הצליחה מעל ומעבר, ונשיא הארגון, אלי ביר החליט להמשיך את המתיחה והפיץ בקבוצת וואטסאפ של מתנדבים הודעה כי בעקבות הסרטון, החליטה אישה אמידת מניו יורק לתרום להם אמבולנס חדש.

"תושבת ניו יורק שראתה את הסרטון התקשרה אליי, כשכולה נסערת, והיא שאלה אותו איך בן אדם יכול להיות כל כך כפוי טובה?", כתב ביר.

הוא סיפר למתנדבים כי ניסה להרגיע את האישה ולהסביר לה כי מדובר במתיחה אך הוא לא הצליח, "ולהפתעתו", במהלך השיחה האישה אמרה לו שישלח מישהו לביתה בניו יורק כי היא מעוניינת להעניק תרומה עבור אמבולנס חדש.

לדבריה, "אמבולנס הרבה יותר קשה לגנוב מאשר אופנוע, ולכן היא תתן 150,000 דולר עבור הקנייה של האמבולנס".

מוטי אלמליח, מנהל דוברות והסברה באיחוד הצלה, שיזם את המתיחה אומר ל'כיכר השבת': "מתנדבי האיחוד פועלים כל יום ומצילים חיים של אזרחים רבים בזכות ההגעה המהירה שלהם למקום".

"לקראת ה-1 באפריל החלטנו לקחת צעד קדימה, וביימנו סיטואציה בה ההחייאה כל כך מוצלחת עד שהמטופל מקבל את כוחותיו בחזרה, קם על רגליו וחוטף את האופנוע אמבולנס של החובש שטיפל בו".

"המתיחה לא היתה מצליחה ללא ההתגייסות של המתנדבים שהשתתפו בה. החובשים ישראל פרץ ואדל גזיאל 'שטיפלו' בחולה. שלומי בן עמי, ראש סניף ראשל"צ באיחוד הצלה שגילם את המטופל. המתנדב עמנואל נפתלי, חובש מתנדב ובעל חברה להתקנת מצלמות אבטחה שצילם את המקרה ויוני עוזיהו מדוברות איחוד הצלה שסייע בהפקת ה'אירוע'".

לגבי המתיחה של אלי ביר אומרים באיחוד הצלה: "נשיא איחוד הצלה אלי ביר שנמצא כעת בארצות הברית כל כך אהב את המתיחה... והחליט להמשיך ולמתוח את המתנדבים בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר