פתיחת שנת הלימודים

האלמן בפוסט מטלטל: "מי יאחוז את היד לילדים?"

"מחר שליו עולה לכיתה א', אורי לכיתה ג' ודביר לכיתה ו'", יהודה בן שטרית, שרעייתו, אוסנת, נפטרה מקורונה, כתב לה מכתב מרגש, בו הסביר על הגעגוע הבלתי פוסק שלו (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אוסנת ז"ל עם בנה שיבל"א (צילום: צילום משפחתי)

מצמרר! יהודה בן שטרית, שאיבד את רעייתו אסנת לפני כחצי שנה לאחר שחלתה בנגיף הקורונה ונותר עם ארבעה ילדים לבדו - פרסם היום (שני) פוסט מטלטל לרגל תחילת שנת הלימודים החדשה.

"אשתי היקרה והאהובה, מרגע לרגע, מיום ליום, משבוע לשבוע ומחודש לחודש - מרגיש עד כמה עוצמות וחוזקות היו רק בך אוסנת שלי! כוחות על מיוחדים שקבלת רק את!", כתב האב בדמעות.

"מחר שליו עולה לכיתה א', אורי לכיתה ג' ודביר לכיתה ו'. זוכר את הלילות הללו שהיית יושבת כותבת לכל ילד את המכתב האישי שלו ומברכת אותו את כל שעל ליבך. למחרת הם קמים בהתרגשות להפתעה שהכנת להם. ואנו צעדנו אל בית הספר יחד עם הנסיכים שלנו", שיתף יהודה בזכרונות.

על פתיחת שנת הלימודים החדשה ללא האמא שנפטרה הוא כתב בדמעות: "מחר זה יהיה אחרת!!!!! אולי הכל מאורגן ומסודר כמו שאת אוהבת. אפילו פתקים כתבתי לנסיכים שלנו. אך מי יאחוז את היד לילדים מהצד השני ויצעד יחד איתי עם הנסיכים?? זה קשה אוסנת!!! זה שורף!! זה מרסק!!".

לסיום כתב: "בטוח שאני שאת לא מרפה מלשמור עליהם. התפללי חזק בשמים שהילדים יצליחו בעזרת ה' בשנה הקרובה. שיהיה להם קל והסתגלות קלה כמה שרק אפשר. אוהב אותך אוסנת יקרה ואת חסרה לנו בכל צעד. בהצלחה לכל הילדים המתוקים שמתחילים מחר שגרה חדשה. ותעריכו כל רגע שאתם עם ילדיכם בבריאות ושמחה".

כזכור, אסנת בן שטרית ע"ה, בת 32, תושבת הר שמואל ואם לארבעה ילדים, שהיתה בשבוע ה-30 להריונה - הלכה לעולמה לפני כחצי שנה לאחר שנדבקה בנגיף הארור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר