בוקר טוב ולבן!

מחלון הבית • צפו בשלג הרך והנעים שיורד כעת בגולן

בחלק מהמקומות לא יתקיימו לימודים: מזג האוויר החורפי השורר ברחבי הארץ, הביא לירידת שלגים - לא רק בחרמון, אלא גם ברמת הגולן, סמוך לחברון ובעוד מקומות גבוהים | צפו בתיעוד של השלג שירד הבוקר ביישוב אודם (חדשות בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
שלג וערפל הבוקר ביישוב אודם; צפו (צילום: רעות טל לוי)

סופת ברברה: בחרמון וברמת הגולן, יורד הבוקר (שלישי) שלג רך ונעים, בעקבות כך, הלימודים במקומות בהם יורד שלג ברמת הגולן לא יתקיימו.

על פי הודעת מועצה אזורית גולן הבוקר: "לאחר הערכת מצב בשטח ועל רקע התחזיות להמשך היום-כניסתם של גלי שלג הוחלט כי לא יתקיימו לימודים בחלק מבתי הספר".

על פי ההודעה, הלימודים לא יתקיימו בבית הספר - אביטל וילקוט רועים. ביישובים נמרוד, נווה אטי"ב, אודם, אל-רום, מרום גולן יפעלו מוסדות החינוך בהתאם ליכולת ההפעלה על בסיס צוות יישובי/זמין. לא יהיו הסעות מיישובים אלו למוסדות החינוך החיצוניים (וכמובן שלא יהיו הסעות חזרה)".

בסיום מזהירים ומבקשים במועצה מהתושבים: "אנו מבקשים מהנוסעים לנקוט משנה זהירות בשל השלג והקרח על הכבישים".

מדוברות קריית ארבע נמסר הבוקר: "השלג כעת פסק מרדת. בהמשך היום יתכנו מופעי שלג כאלו שאינם אמורים להיערם.כרגע הכבישים פתוחים ואין צפי לחסימה. בשל היתכנות למופעים חוזרים בהמשך היום אנו ממליצים שלא לצאת אם אין צורך".

לגבי מוסדות החינוך מבהירים במועצה - "מוסדות החינוך בקרית ארבע נפתחו כרגיל, כלל ההסעות לתלמידי החוץ בוטלו. בימי סערה אנו נדרשים לתשומת לב מוגברת לסובבים אותנו. בידקו את שלומם של שכניכם הזקוקים לעזרה. כוחה של קהילה הוא באחדותה".

צפו בתיעוד המרהיב מהבוקר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר