בגלל מקלב: הפסיד 800,000 שקלים

לא תאמינו מי השם הכי לוהט בגוגל: חבר-הכנסת אורי מקלב. ואיך כל זה קשור להפסד ענק של לא פחות מ-800,000 שקלים? צפו בוידאו (בכיכר)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
מקלב (מתוך הוידאו)

חבר-הכנסת אורי מקלב (יהדות התורה), נחשב לאחד מחברי-הכנסת הכי פעילים של המגזר החרדי. השבוע, הוא הפך לאחד האנשים המבוקשים ביותר בישראל - לפחות על פי מנוע החיפוש גוגל.

בדיקה ב"גוגל אינסייטס" מגלה כי בימים האחרונים כבש צמד המילים "אורי מקלב" את רשימת החיפושים החדשים באתר - בצורה דרמטית במיוחד.

יותר גולשים, כך מדווח אתר מאקו, הקישו את שמו של סגן יו"ר הכנסת מטעם סיעת יהדות התורה, מאשר את שמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. יתרה מכך, מקלב היה פופולרי בשבוע האחרון יותר משורת אלילי זמר חילוניים.

ומה הסיבה לכך שכולם מחפשים את ח"כ מקלב? למרות העבודה הפרלמנטרית שלו במשכן, את 15 דקות התהילה שלו חייב מקלב דווקא לתכנית טלוויזיה ששודרה בסוף-השבוע.

במסגרת השעשועון החדש של קשת "אל תפיל את המיליון", בהנחיית ארז טל, נשאלו שני משתתפים מי מבין השלושה: יריב לוין, אורי מקלב ואמיר אוקרייניץ - אינו חבר כנסת? השניים נקבו בשמו של מקלב ושילמו על הטעות - ובגדול. הם הפסידו לא פחות מ-800 אלף שקלים ונשלחו הביתה מאוכזבים.

ח"כ מקלב עצמו, שלא צפה כמובן בתכנית המשודרת לאחר כניסת השבת, התעדכן בתחילת השבוע בנעשה. "למרות חילול היום הקדוש", כך מסר דוברו לקשת, "הוא לא שמח שמישהו הפסיד כסף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר