"סטנלי, למה אין חרדים בבנק ישראל?"

נגיד בנק ישראל, פרופ´ סטנלי פישר, התארח בקמפוס החרדי באור-יהודה והציג את משנתו הכלכלית * שימי סגל, סטודנט למשפטים בקמפוס וחבר פורום הצעירים של נשיא המדינה, שאל את הנגיד: מדוע אינך יוזם שילוב עובדים חרדיים בבנק ישראל? * ומה ענה הנגיד? התשובה המפתיעה בכתבה המלאה (בכיכר)

ניצן ארליך | כיכר השבת |
סגל עם פישר, היום (מריו)

הקמפוס החרדי של הקריה האקדמית אונו אירח הערב (רביעי) את נגיד בנק ישראל, פרופ´ סטנלי פישר, למפגש אישי עם הסטודנטים החרדיים. המפגש הנו שלישי בסדרת מפגשים שמקיימת הנהלת הקמפוס החרדי, במסגרת פרויקט "בימת השיח הציבורי". במפגשים הקודמים השתתפו, בין היתר: יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני; הרב אריה דרעי; הרמטכ"ל היוצא גבי אשכנזי ועוד.

בתחילת הרצאתו הודה הנגיד למנהל הקמפוס החרדי, הרב יחזקאל פוגל, ולהנהלת הקריה האקדמית אונו על ההזדמנות שניתנה לו לפגוש את הסטודנטים החרדיים, ולאחמ"כ פרס בפני הסטודנטים את משנתו הכלכלית בהרצאה מעניינת, מלווה בשקופיות ונתונים. בסיום ההרצאה ניתנה לסטודנטים האפשרות לשאול את הנגיד שאלות בתחומים שונים. הנגיד מצדו לא נשאר חייב וענה על השאלות בטוב טעם.

שאלה אחת שגררה בעקבותיה תשובה מפתיעה מצידו של הנגיד, הייתה שאלתו של שימי סגל, סטודנט למשפטים בקמפוס וחבר פורום הצעירים של נשיא המדינה: "בתקופה האחרונה דיברת אודות חשיבות שילוב החרדים בשוק העבודה. מדוע אינך מראה דוגמה ויוזם העדפה מתקנת כלפי הציבור החרדי בשילובם כעובדים בבנק ישראל"?

סגל אף הציג בפני הנגיד מודעת גיוס עובדים מטעם בנק ישראל שפורסמה באחרונה והופנתה ליוצאי אתיופיה בלבד. "מדוע העדפה מעין זו לא ניתנה מעולם לציבור החרדי מצד הבנק"?, הוסיף סגל.

בתשובתו הפתיע הנגיד ואמר, כי הוא מקבל את הדברים ומתכוון לפעול בתקופה הקרובה לאפשר את השתלבותם של עובדים חרדיים במסגרת בנק ישראל.

מפגש עם הסטודנטים החרדיים
מפגש עם הסטודנטים החרדיים
הנגיד בשיחה עם שימי סגל
"לאתיופים בלבד". מודעת הדרושים של בנק ישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר