מה עומד מאחורי השטריימל של רובינשטיין?

באירוע שנערך באולם בירושלים, נאלץ כ"ק האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק שליט"א לחכות בחוץ דקות ארוכות. הסיבה: הרב הראשי לישראל, יונה מצגר ושר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס היו בפנים. והם "ציונים", למי ששכח... ואיך כל זה קשור לשטריימל של ראש-העיר מאיר רובינשטיין? (בכיכר)

ישראל אהרון | כיכר השבת |

מה עשה ראש עיריית ביתר-עילית, הרב מאיר רובינשטיין, בחתונה של נכד האדמו"ר מתולדות אברהם-יצחק עם שטיירמל? ובכן - מסתבר שכשערכו הקהילות והחסידיות בעיר מסיבת "שבע "ברכות לנישואי בנו, נתן, הוזמן כמובן גם האדמו"ר מתולדות אב"י (בעיר ביתר, יצוין, מתגורר אחד מבניו של האדמו"ר ומתבססת לה קהילה, הוקם בית-מדרש והתוכניות רבות).

האדמו"ר הגיע, כמתוכנן, למסיבה המפוארת שהייתה באולמי ´בית ישראל´ בי-ם, אך אבוי, הרבי הגיע בשעה שבתוך האולם ישבו זה לצד זה הרה"ר לישראל יונה מצגר ושר השיכון אריאל אטיאס.

משבקי"ו של האדמו"ר שנכנסו קודם כדי לוודא שטח ´סטרילי´ מנציגי ה´ציונים´ דווחו לאדמו"ר שכבר יצא ממכוניתו וצעד לעבר האולם כי ה´ציונים´ בפנים.

האדמו"ר החליט להתמהמה קימעא בחוץ עד ליציאתם מהאולם. אנשיו של רובינשטיין הוציאו כיסא והאדמו"ר שהה בחוץ דקות ארוכות.

רובינשטיין נע וזע בכסאו עד שמצגר ואטיאס יצאו סוף-סוף מהאולם. אריה דרעי והשר משולם נהרי, אגב, נשארו באולם.

או-אז יצא מאיר ללוות את האדמו"ר לאולם. כשניגש לרבי, אמרו לו המשבקי"ם כי עליו לפצות את האדמו"ר על דקות ההמתנה היקרות.

רובינשטיין ניגש לאדמו"ר ושאל במה יוכל לפצותו ותכנן לשמוע כי עליו לדאוג לפחות לסיוע לבתי-מדרש, מקוה טהרה, ת"ת, ישיבה, סמינר לבנות וכו´.

הוא הופתע כשהאדמו"ר ביקש רק דבר אחד: "בשבוע הבא, אני עורך חתונה לנכדי בעיר ביתר-עילית. תבוא עם שטיירמל". אנחת רווחה יצאה מפיו של מאיר.

וביום החתונה. בתום ישיבת המועצה, אץ-רץ רובינשטיין לביתו, עטה לראשו את השטיירמל ויצא...בזול, כמאמר משבקי"ו של הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר