66 חברי הקואליציה ינפשו בצפת עם ביבי

כל שרי הקואליציה צפויים לנפוש בסוף-השבוע בעיר צפת, לשבת גיבוש מיוחדת שמארגן ראש-הממשלה בנימין נתניהו. אחדי סעודת יום שישי מתוכנן עונג שבת שיכלול מספרי סיפורים באווירה הומוריסיטית. צוות ההיגוי גם בוחן שורה של מנחים לאירוע, ובמסגרת זו עלה השם של העיתונאי קובי אריאלי (בכיכר, מעניין)

חנה בורט | כיכר השבת |
נתניהו עם ישי (מאיר אלפסי, כיכר השבת)

כל שרי הקואליציה צפויים לנפוש בסוף-השבוע בעיר צפת, לשבת גיבוש מיוחדת שמארגן ראש-הממשלה בנימין נתניהו.

כבר כמה שבועות עמיל במשרד ראש-הממשלה ובשב"כ על המבצע הסודי: ארגון נופש ל-66 חרי הקואליציה ולבני זוגם. יחד עם השב"כ הוקם צוות היגוי מיוחד, שכולל את מנהל לשכת ראש-הממשלה גיל שפר ואת יועצת ראש-הממשלה לכנסת פרח לרנר.

על-פי הדיווח ב"ידיעות אחרונות" נתניהו ורעייתו שרה קיבלו את ההחלטה לאחר התייעצות עם נציגים מכל סיעות הקואליציה.

מי יממן את הטיול הממשלתי? נתניהו נתן את הדעת על שאלה זו והחליט שחברי הקואליציה ישלמו על הנופש מכיסם הפרטי. המדינה תממן רק את סידורי האבטחה.

ומה בתוכנית האומנותית? חברי-הכנסת והשרים יסיירו בסמטאות צפת, יבקרו בגלריות וייפגשו עם וותירי העיר. נוסף על כך מתוכננת תפילה באחד מבתי הכנסת העתיקים בצפת וביקור בקברי צדיקים.

אחדי סעודת יום שישי מתוכנן עונג שבת שיכלול מספרי סיפורים באווירה הומוריסיטית. צוות ההיגוי גם בוחן שורה של מנחים לאירוע, ובמסגרת זו עלה השם של העיתונאי קובי אריאלי.

אחת הסוגיות שצוות ההיגוי נאלץ להתמודד איתן היא הכשרות. במהלך כל הנופש הושם דגש על כך שכל אחד מחברי הקואליציה יקבל אוכל עם הכשרות המתאימה לו: חברי ש"ס יקבלו אוכל בכשרות בית יוסף, וחברי אגודת ישראל יקבלו כשרות של העדה החרדית.

בין המארגנים היו שהתבדחו ואמרו שחברי סיעת ישראל ביתנו יקבלו אוכל בכשרות "טיב טעם"...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר