השוטר נדהם: ברכב שעצר ישב הרב אלישיב

אחרי הניתוח בעינו, שב מרן הגרי"ש אלישיב אל ביתו. במהלך הנסיעה, התרחש מקרה בלתי צפוי: דקות אחדות לאחר שנהג הרכב את הרמזור בפינת רח' הנביאים, עצר אותו שוטר תנועה. לאחר בירור קצר, כשהתברר לשוטר כי בתוך הרכב נמצא מרן הגרי"ש, שוחרר הרכב לדרכו (אקטואליה, חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (פלאש 90)

בשעה האחרונה יצא מרן פוסק הדור רבי יוסף-שלום אלישיב מבית החולים שערי צדק בירושלים לכיוון ביתו שברח' חנן 10, לאחר שניתוח הקטרקט בעיניו הוכתר בהצלחה.

במהלך הנסיעה, התרחש מקרה בלתי צפוי: דקות אחדות לאחר שנהג הרכב חצה את הרמזור בפינת רח' הנביאים, עצר אותו שוטר תנועה.

לאחר בירור קצר, כשהתברר לשוטר כי בתוך הרכב נמצא מרן הגרי"ש, שוחרר הרכב לדרכו.

הטיפול שעבר היום הגרי"ש הוא 'ניתוח קטרקט', שבו מתקנים את תופעת העכירות (קטרקט) בעדשות העין, הגורמות להפרעה בראייה, מאחר ובעין בריאה העדשה שקופה לחלוטין.

כפי שדווח, הרב אלישיב התפלא בשבוע שעבר כאשר רופא מומחה שבדק אותו החליט כי עליו לעבור את הניתוח. לבני ביתו, אמר הגרי"ש, כי הוא רואה מצויין ואינו מבין את הצורך בטיפול.

אחד התלמידים של הגרי"ש ציין כי יש בכך כדי ללמד על גדלותו האדירה של הרב. "מרן שליט"א שקוע במשך רוב שעות היממה בתורה, ובאותיותיה הקטנות, ובכל-זאת הוא לא הבחין שישנה בעיה, ויתירה מכך אף טען שראייתו טובה.

"ההסבר היחיד לכך הוא כי כל התורה כולה מנוחת בראשו, וגם כאשר הוא בפועל רואה את הדפים מטושטשים, הוא לא מרגיש בכך וממשיך ללמוד כהרגלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר