מעל בימת הכנסת: ביבי התבדח על כבל

לפני שבוע, חבר-הכנסת איתן כבל מ'העבודה' לעג לראש-הממשלה בנימין נתניהו על התשבחות שהעריפו עליו במהלך טקס במלאות שנה לכרמל. אתמול, הגיע תורו של נתניהו לנקום בכבל, במהלך נאום שנשא מעל בימת הכנסת. "איתן, אתה יותר מבריק משכטמן, אתה יותר מצחיק מסיינפלד, אתה כדררת את זה לשער יותר טוב ממראדונה"

ישראל אהרן | כיכר השבת |
נתניהו בכנסת, אתמול (פלאש 90)

לפני שבוע, חבר-הכנסת איתן כבל מ'העבודה' לעג לראש-הממשלה בנימין נתניהו על התשבחות שהעריפו עליו במהלך טקס במלאות שנה לכרמל. אתמול, הגיע תורו של נתניהו לנקום בכבל, במהלך נאום שנשא מעל בימת הכנסת.

"אני מבקש להתייחס לדברים שכוונו אלי אישית בשבוע האחרון", אמר נתניהו, "עכשיו, אני לא רוצה לפגוע באף אחד מכם ואני אומר מראש שנתגלו פה כישרונות גדולים, אבל אין ספק שהמוכשר ביותר, זה שעלה על כולם, הוא חברינו ח"כ איתן כבל.

"איתן, אתה יותר מבריק משכטמן, אתה יותר מצחיק מסיינפלד, אתה כדררת את זה לשער יותר טוב ממראדונה. עכשיו אני חייב להגיד לך, יש לי רק הערה אחת, אני לא הייתי בוחר במסי, אני הייתי בוחר כפי שראית במראדונה או בפלה, אבל בסה"כ אני חושב ששיחקת את זה בענק, ואיתן אני רוצה להגיד לך שאני הייתי הראשון שזיהה את גודל הכישרון שלך.

"אז איתן אני מוריד את הכובע בפניך, כל הכבוד, שאפו. ח"כ אורבך, בפעם הבאה נפנה אליך, אבל אנחנו עוסקים במאמץ עצמאי".

לא, ראש-הממשלה לא שלף את הדברים מהמותן. הם נכתבו על-ידי הלשכה ואף פורסמו הבוקר באתר הרישמי של... ראש-הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות