ומי שימח את הילדים המיוחדים? אריה דרעי ואלי ישי

כמידי שנה, בליל צום תענית אסתר, התקיימה מסיבת פורים מרגשת ומשמחת לילדים המיוחדים של 'שיח סוד'. השנה, נטלו חלק בחגיגה הגדולה יו"ר ש"ס שלעבר אריה דרעי, ויו"ר ש"ס הנוכחי, השר אלי ישי, שהגיעו על-פי הזמנה מיוחדת שקיבלו מהחניכים. השניים, נשאו דברים, רקדו עם הילדים ושמחו אותם לקראת חג הפורים

חזקי שטרן | כיכר השבת |
אריה דרעי והילדים המיוחדים (צילום: כיכר השבת)

כמידי שנה, בטרם התקדש חג הפורים, בליל צום תענית אסתר, התקיימה מסיבת פורים מרגשת במיוחד, בבית 'שיח סוד' בירושלים, לילדים המיוחדים.

מסיבת הפורים נפתחה בדברי מנכ"ל שיח סוד, הרב שמעון לוי, ששיבח את הצוות החינוכי והטיפולי, המשקיע יומם ולילה לרווחת ילדי שיח סוד. בדבריו, הזכיר המנכ"ל את זכרונו של אביו, הרב דב לוי ז"ל, מייסד שיח סוד ואבי החינוך המיוחד החרדי, שיום היארצייט שלו חל בתענית אסתר, הדגיש את מעלת חג הפורים ואיחל לכולם המשך עשייה ברוכה לטובת הילדים.

למסיבת הפורים, המכונה בקרב הילדים "טיש", הוזמנו אישי ציבור רבים, שהחניכים, מסיבות שונות, מרגישים אליהם שייכות ומבקשים מידי שנה להזמינם.

בין המשתתפים, נראו אריה דרעי, המשתתף זו השנה השלישית ברציפות, שהסביר כי המניע להגעתו זה השמחה המיוחדת מעומק הלב של הנערים המיוחדים. דרעי התחפש ורקד במשך דקות ארוכות עם כל חניך בנפרד.

השנה ביקשו החניכים לראות גם את יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, משתתף בחגיגות. הצוות נרתם למשימה, ולאור הבקשות התפנה אלי ישי מכל עיסוקיו והשתתף במסיבה במשך זמן רב, כשהוא נוטל חלק ב"מצווה טאנץ" עם ה'פורים רוב' של 'שיח סוד', לאחר מכן נשא ישי דברים בפני הילדים המיוחדים ושעשע את הנוכחים בפרפראות לחג הפורים.

במסיבה נטלו חלק גם סגן ראש העיר יצחק פינדרוס, חבר מועצת העיר ירושלים הרב שלמה רוזנשטיין ויועץ ראש העיר אברמי קרויזהר.

החניכים רקדו ושמחו לקול צליל המוזיקה של הזמרים אברימי מושקוביץ, אבי אליסון, קלצקין ודודי נייגרטן, כשעל הקלידים ניגן אברומי שטיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר