הרב שטיינמן במכתב ליהודה יברוב: "הולך את חכמים יחכם"

שליח מיוחד התדפק בצהרי יום שישי האחרון, לאחר חצות היום, בביתו של הרב יהודה יברוב, מזכיר הוועדה הרוחנית של 'יתד נאמן, ובידו מכתב מיוחד ממרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, אותו כתב בכתב ידו עבור הרב יברוב. "הולך את חכמים יחכם, והיות שקיימת הרבה זמן זה, בוודאי תמשיך בהנהגה זו", כתב הגראי"ל והוסיף לחזק את ידיו של מי שקיבל עליו לנהוג לפי דעת תורה של גדולי ישראל

חיים שקדי | כיכר השבת |
מרן הגראי"ל שטיינמן (צילום: פלאש 90)

ביום שישי האחרון, מעט לאחר חצות היום, התדפק שליח מיוחד בדלת ביתו של הרב יהודה יברוב, מזכיר הוועדה הרוחנית של העיתון 'יתד נאמן', בירושלים.

השליח, העביר ליברוב מכתב מיוחד ממרן ראש הישיבה, הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן, אשר נכתב בכתב ידו של ראש הישיבה ונועד לחזק את ידיו.

"כבוד הרב יהודה יברוב", כתב ראש הישיבה, "במשלי י"ג פסוק כ', הולך את חכמים יחכם, והיות שקיימת הרבה זמן זה, בוודאי תמשיך בהנהגה זו ויהיה לך ולמשפחתך לתועלת ברוחניות ובגשמיות", על החתום, ראש הישיבה.

המכתב נשלח אל הרב יברוב לאות חיזוק והערכה שרוחש ראש הישיבה על-כך שהחליט לקבל על עצמו את מרותו של ראש הישיבה והנהגת דעת תורה ב'יתד נאמן' כפי שבאה לידי ביטוי במהלכים האחרונים שננקטו, וכפי שנהג מימים ימימה לסור לדעתם של גדולי התורה.

בנתיים ב'יתד נאמן', מאז צו ההרחקה שהוצא על-ידי בית המשפט למנכ"ל שהוצא לחופשה בתשלום יעקב לבין, שורר השקט במסדרונות המערכת, והדרמות שליוו מדי לילה את הוצאת העיתון, נמוגו, עד לקיום דיון נוסף בבית המשפט בימים הקרובים.

אמש, סיפר הפרשן שלום ירושלמי ב'קו החשיפות' כי שוחח עם בני משפחתו של מרן הגרי"ש אלישיב, שמבהירים כי אין שאלות באשר לשליטה על 'יתד'. לדבריהם, אין אפשרות אחרת חוץ מכך שהשליטה תהיה נתונה בידיו של הגראי"ל שטיינמן, עליו סמך הגרי"ש בכל דבר ועניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר