הושקה מערכת ההפעלה החדשה, חלונות 8

חברת הענק השיקה את הגירסה החדשה של "חלונות" והיא מקווה למכור מיליארד עותקים. בהתאם להתפתחות הטכנולוגית בעולם, חלונות 8 מציגה ממשק אינטואטיבי חדשני ותיבות מידע שמתעדכנות און ליין. רשימת אנשי הקשר שלכם, הודעות, מיילים, מזג האוויר, עדכוני חדשות, משחקים, מוסיקה ווידאו

המערכת החדשה (צילום מסך מאתר מייקרוסופט)

מייקרוסופט השיקה בסוף השבוע את מערכת ההפעלה החדשה שלה למחשב הביתי, לטאבלט ולסמארטפון חלונות 8, והיא לא דומה לשום דבר שראיתם קודם.

בהתאם להתפתחות הטכנולוגית בעולם, חלונות 8 מציגה ממשק אינטואטיבי חדשני ותיבות מידע שמתעדכנות און ליין. רשימת אנשי הקשר שלכם, הודעות, מיילים, מזג האוויר, עדכוני חדשות, משחקים, מוסיקה ווידאו.

לצידם, ניתן להוריד אפליקציות מחנות מייקרוסופט (גם בעברית). מספרן כרגע לא רב, בטח לעומת המתרחש ב"אפסטור" של אפל ו"הפליי סטור" של גוגל, אבל ככל שהזמן יעבור מייקרוסופט, מן הסתם, תדביק את הקצב בהתאם לפופולאריות של המערכת.

שולחן העבודה נותר כמו שהוא, אבל לא תמצאו אותו מיד. כשנכנסים למערכת, פוגשים את מסך ההתראות הצבעוני, ומשם, בקליק אחד, מגיעים אל שולחן העבודה המוכר.

המערכת החדשה לא רק מלהיבה לטעמנו אלא גם מהירה יותר. מייקרופסט הבטיחה זמני הפעלה וכיבוי מהירים יותר, ועושה רושם שהיא גם מקיימת.

בנוסף, חלונות 8 צוידה בגירסה החדשה של דפדפן אקספלורר שמגיב טוב יותר מקודמו.

המערכת החדשה תפעל על מחשבים ביתיים ונידיים, אבל היא תראה טוב יותר על טאבלטים בעלי מסכי מולטי טאץ' ועל טלפונים סלולריים שכבר יצאו לשוק.

מייקרוסופט, שסבלה בשנים האחרונות מתדמית נחותה עם נסיקתן של אפל וסמסונג, רוצה לחזור ולכבוש את הבמה. עם השקת מערכת ההפעלה החדשה היא הציבה גם יעד שאפתני במיוחד: מכירה של מיליארד עותקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר