קיבלתם הודעה מג' בפייסבוק?

יום לבחירות 2013: המפלגות החרדיות פעילות מתמיד בזירה הוירטואלית, פעילות ש"ס על הפיד שלנו - מוכרת, האם 'יהדות התורה' החליטה גם היא להצטרף לזירה?. הודעה שנשלחה הבוקר ברשת הפייסבוק למעל 100 גולשים חרדים נענתה בתגובות בוז מהגולשים. אחד מהם כתב: "על יהדות התורה לעשות חשבון נפש"

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כמעט יום לבחירות 2013: כלל המפלגות פעילות מתמיד בזירה הוירטואלית.

לרובכם המחזיקים חשבון פייסבוק, בטח נוספו בחודשים האחרונים מספר בקשות חברות מוזרות מאנשים שכלל לא הכרתם, ובטח גם אתם שמתם לב שאותם יוזרים ממלאים את הפיד שלכם בלינקים ותמונות המייצגות מפלגה מסוימת. אז כן, מדובר ב'טרולים'.

כולנו מכירים את התופעה, ואפשר לציין שפעילי ש"ס אימצו אותה בצורה רשמית בחודש האחרון.

אולם, מסתבר שגם מבין פעילי 'יהדות התורה' יש מישהו שהחליט לבדוק את זעמם של הגולשים החרדים ברשת הפייסבוק.

בשעות הבוקר, נשלחה הודעה מטעם יוזר הקורא את עצמו "יהדות התורה" למעל 100 גולשים חרדים בפייסבוק, בה הם נקראו להצטרף ולעשות לייק לעמוד הרשמי של המפלגה (עמוד רשמי? באמת?).

אולם, לא לתגובה כזו ציפו העומדים מאחורי היוזמה, במקום הודעות "נתקו אותי מהרשימה שלכם" שגרתיות, היה לא מעט שהביעו מחאה נגד 'יהדות התורה' העושה שימוש ברשת האינטרנט דווקא לגיוס בוחרים לבחירות.

בהודעה המקורית של 'יהדות התורה' נכתב: "חבר יקר, כפי שאתה רואה, אנחנו עובדים קשה כדי להגיע לכל אחד ואחד שיכול להשפיע ולעזור להצלחת הרשימה 'יהדות התורה - ג' בבחירות הקרובות, נשמח אם תעשה השתדלות קטנה למענינו, תכנס לדף הרשמי, ותקליק 'אהבתי' כדי להגדיל את התפוצה וחשיפת הדף". על החתום: לא פחות ולא יותר 'יהדות התורה - ג'.

נציין גם, כי לצד ההודעה, הופיע לינק לעמוד הפייסבוק של 'יהדות התורה'.

(צילום: shutterstock)

לאחר תגובות רבות נגד המפלגה שמשתמשת לכאורה באינטרנט, כתב אחד הגולשים כאות מחאה: "לא ייאמן, מישהו מנסה לגייס אותכם למפלגת הבית של ההורים והסבים שלכם, ואין אפילו תגובה חיובית אחת.... על יהדות התורה לעשות חשבון נפש, איך היא איבדה את צעיריה".

גולש אחר הגיב: "אסור להצביע למפלגה שלא התחייבה שלא למסור שטחים לערבים. רבנים מחב"ד שביקשו לחתום על התחייבות כזאת מכמה וכמה מפלגות לא נענו בחיוב לבד ממפלגת בן ארי, מפלגת בן ארי היא המפלגה היחידה שחתמה על התחייבות הנ"ל שלא למסור שום שטח לערבים, על כן איסור מוחלט על פיי ההלכה על פי תורתינו הקדושה: להצביע לשום מפלגה, רק בן ארי".

מה דעתכם? האם מדובר בעמוד רשמי שהקימה תנועת 'יהדות התורה' או שמה סתם פעיל במפלגה שהחליט להירתם למען הקמפיין? הגיבו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר