האקרים מאיימים: נפתח במתקפה נגד אתרים ישראלים בערב יום השואה

פעילי ארגון 'אנונימוס' מאיימים לפצוח במתקפת ענק נגד אתרים ישראלים בערב יום השואה הקרוב. הסיבה: היחס של ישראל לפלסטינים והכיבוש בעזה: "זה עומד להיות ענק" • צפו בסרטון שהפיצו אנשי 'אנונימוס' לקראת המתקפה המתוכננת (ברשת)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום מסך)

המלחמה עוברת לזירה הוירטואלית: פעילי ארגון ההאקרים 'אנונימוס' מאיימים לפצוח במתקפת סייבר נגד אתרי אינטרנט ישראלים רבים ביום ראשון הקרוב (ערב יום השואה התשע"ג).

במסגרת המתקפה המתוכננת, הנובעת בעקבות מה שמכנים ההאקרים כ"יחס לא צודק" של ישראל כלפי הפלסטינים בעזה ובגדה המערבית, ובעקבות הכיבוש הישראלי, מתכננים ההאקרים כאמור להפיל אתרים מובילים בישראל, כאשר הם מכנים את הפעולה כאחת ההתקפות הגדולות ביותר כנגד מדינה שבוצעו ברשת האינטרנט.

בין האתרים אותם הגדירו ההאקרים והפעילים האנטי ישראליים כיעד: אתרים של בנקים ישראלים, חברות ציבוריות ישראליות, וגם אתרי תקשורת מובילים בישראל.

הפעולה המתוכננת צפויה להתקיים שעות לפני היכנסו של יום השואה המצויין בישראל ביום ראשון הקרוב.

בסרטון המצורף, אותו פרסמו פעילי הארגון נאמר כי מטרת הפעולה היא: "להכות את כל האתרים שנמצאים במרחב הקיברנטי הישראלי בתגובה ליחס הלא צודק לו זוכים תושבי רצועת עזה ואזורים אחרים, זו עומדת להיות המתקפה הגדולה ביותר שראינו נגד מדינה, זה עומד להיות ענק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר