אחות של מארק צוקרברג מפתיעה: שבת ללא טכנולוגיה

רנדי צוקרברג, אחות מייסד הרשת החברתית פייסבוק, קוראת לעצור את השימוש בטכנולוגיה בשבת: "פעם בשבוע תניחו את הטכנולוגיה ותתחברו לעצמכם" כתבה בספר חדש (דיגיטל)

ניסים פרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

רנדי צוקרברג, אחותו של מייסד הרשת החברתית הפופולארית 'פייסבוק', מבקשת מאיתנו לעצור את המירוץ אחר הדיגיטל, ובספרה החדש היא אף מפתיעה כשמציעה לקיים אחת לשבוע - יום ללא טכנולוגיה.

בספר חדש שהשיקה, ועונה לשם: "Dot Complicated: Untangling Our Wired Lives", כתבה צוקרברג כי היא הספיקה כבר לשכוח את התחושה שבניתוק מפלאי הטכנולוגיה, וההנאה מהחברה הבאה בעקבותיו. "שכחתי איך זה מרגיש להיות במקום אחד, ולחיות".

צוקרברג מציעה "רעיון נפלא" כלשונה. לפי הרעיון, פעם אחת בשבוע, יתנתק הציבור ממכשירי הטכנולוגיה ו"יתחבר לעצמו". צר לנו לאכזב, אבל על הרעיון הזה נרשמו זכויות יוצרים עוד בימי הר סיני.

כריכת ספרה החדש של צוקרברג (צילום: מתוך אמזון)

ההצעה המרכזית בספרה של צוקרברג - בת למשפחה יהודית, היא התנתקות מטכנולוגיה פעם אחת בשבוע, אולם לצדה היא מציעה גם לסנן את רשימת החברים ברשת הפייסבוק.

לדבריה, בשנים הראשונות של הרשת, היה עניין בהשגת כמות גדולה של חברים ועוקבים מה שגרם עם הזמן לטשטוש המושג "חברות", צוקרברג קראה לקוראים להמשיך ולהעלות הרבה פוסטים לרשת, אבל גם "לחיות הרבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר