דלף לרשת: כך תיראה Windows 9?

צילום ממערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט שלף לפורום אינטרנטי והוסר ממנו. כצפוי וכמו שכבר הכריזה מיקרוסופט, ההתחל חוזר בגדול, וממשק המטרו מתקפל. צפו בתיעוד (מחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך / My Digital Life)

מערכת ההפעלה הנוכחית של ענקית התוכנה מיקרוסופט, ה-Windows 8, כבר נחשבת לכישלון אותו האנליסטים תולים בממשק המטרו החדש, שאולי נוח מאוד במחשבי לוח, אך הציבור לא כל כך מתחבר לממשק כשהוא מגיע למחשב הביתי שלו.

מיקרוסופט צפויה להציג בקרוב את מערכת ההפעלה הבאה שלה ה-Windows 9, שם כבר הודיעה החברה כי תחזיר את כפתור ההתחל. כמו גם תאפשר את הרצת האפליקציות שהיא מכנה אפליקציות מודרניות. שכיום יכולות לרוץ רק על ממשק המטרו, ולא על שולחן העבודה המסורתי של מערכות ההפעלה של מיקרוסופט.

(צילום מסך / My Digital Life)

כעת הודלפו לרשת צילומי מסך של מה נראה כמו מערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט. הצילומים הודלפו לפורום אינטרנטי בשם My Digital Life, ומראים ממשק משתמש חדש, אשר די דומה לממשק שמיקרוסופט עצמה הציגה במסיבת עיתונאים מוקדם יותר השנה.

התמונות מלמדות על חזרה רשמית לכפתור ההתחל, אשר יהווה שילוב בין הממשק המסורתי לממשק המטרו החדש והכושל. כך כפתור ההתחל יציג גם את האפליקציות המכונות מודרניות בצדו הימני של תפריט ההתחל, יחד עם הממשק הרגיל והמוכר לנו ממערכות ההפעלה הקודמות של ווינדוס.

גם האפליקציות המודרניות, שבמקור היו אמורות לרוץ על כל המסך או חציו, כנהוג בסמארטפונים, יוכלו לרוץ כעת כחלון רגיל דרך שולחן העבודה המסורתי, ולא רק מממשק המטרו.

(צילום מסך / My Digital Life)

נציין, כי בעדכון האחרון של ווינדוס 8.1, מאפשרת מיקרוסופט להריץ את האפליקציות המודרניות ישירות מסרגל הכלים של שולחן העבודה, וכן ניתן למזער את האפליקציות לשולחן העבודה. אך כעת מדובר על הרצת האפליקציות המודרניות ממש כמו שאתם רגילים בשאר התוכנות.

אמנם, טרם ברור עם התמונות המודלפות הן ממערכת ההפעלה החדשה, שכאמור צפויה להיות מוצגת עד סוף השנה האזרחית. או שמא מדובר בעדכון הבא של Windows 8.1. על התמונות עצמן מופיע הכיתוב Windows 8.1, אך הקוד המוטבע עליהן מתאים למערכת ההפעלה הבאה, ה-Windows 9. כמו גם העובדה שמיקרוסופט לא נוהגת להוציא שיפורים משמעותיים בסמוך לתאריך הופעת מערכת ההפעלה הבאה שלה, מה שמניח לנו להסיק שמדובר בצילום מסך של Windows 9.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר