ווינדוס 9 תושק בעוד כחודש

מיקרוסופט צפויה לחשוף את מערכת ההפעלה הבאה של החברה Windows 9 בעוד קצת יותר מחודש. לאחר מכן צפויה המערכת לצאת לבטא. יש למה לצפות? (אינטרנט ומחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
כך תיראה ווינדוס 9? (My Digital Life)

במיקרוסופט עובדים על מערכת ההפעלה הבאה, ה-Windows 9, שזכתה לשם הקוד Threshold (סף). לפני מספר שבועות פורסמו כאן הדלפות המראות כיצד תראה מערכת ההפעלה החדשה, אך כעת כבר מדברים על הדבר האמתי.

על פי דיווחים רבים, מיקרוסופט תחשוף את Windows 9 כבר בעוד קצת יותר מחודש, ב-30 בספטמבר. באירוע ההשקה צפויה מיקרוסופט לשחרר את מערכת ההפעלה החדשה למפתחים וליצרניות המחשבים. טרם ברור מתי תשחרר ענקית התוכנה את Windows 9 בגרסת הבטא לציבור, כדי שנוכל להתרשם מהליכי הייעול והפקת הלקחים במיקרוסופט, בפרט בעידן שלאחר הצמד ביל גייטס וסטיב באלמר.

מה צפוי לנו ב-Windows 9?

אם לשפוט על פי העבר, Windows 9 דווקא צפויה להיות מערכת הפעלה טובה. על פי הניסיון ההיסטורי של מערכות ההפעלה מקבוצת Windows של מיקרוסופט, ניתן לראות כי מערכת הפעלה אחת של החברה הינה חדשנית יחסית ולעתים פורצת גבולות, אך מכילה באגים תקלות וממשקים בעייתיים ומסובכים.

בעוד שמערכת ההפעלה הבאה אחריה, בדרך כלל תכלול את השינויים המשמעותיים שהוכנסו לדור הקודם. ועיקר השינוי יהיה בתיקוני באגים ותקלות שונות, כמו גם שיפור משמעותי של ממשק המשתמש, בעיקר לפי הפידבק המתקבל מהמשתמשים.

לאור זאת, הובן במיקרוסופט כבר מזמן שכפיית ממשק המטרו, שאולי מתאים למחשבי לוח למיניהם, אך משתמשי המחשבים לא קיבלו אותו בסבר פנים יפות - גרם למכירות נמוכות של Windows 8.

לכן, הוחלט במיקרוסופט להחזיר את כפתור ההתחל, ושמועות עקשניות מספרות כי לא זו בלבד שב-Windows 9 הכפתור יוחזר, וממשק המטרו יעלם לגמרי מהמחשב, אף בעדכון הגדול הבא ל-Windows 8 יוחזר הכפתור המיוחל.

מלבד זאת, כפי שסיפרנו לכם כבר, Windows 9 תוכל להתאים את עצמה למכשיר עליו היא מותקנת, ולהציג את התצוגה הנוחה ביותר. כשכל מערכות ההפעלה לכלל ההתקנים, יהיו זהים מבחינת התוכנה, ורק ממשק המשתמש, שניתן יהיה לשינוי, ישתנה ממכשיר למכשיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר