אפל השיקה iPad Air 2, מחשבים ומערכת הפעלה

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית אפל השיקה ביום חמישי במטה החברה בסן פרנסיסקו את הדור החדש של האייפד אייר - iPad Air 2, את האייפד מיני 3, מחשבים חדשים מסדרת האיי מאק ואת מערכת ההפעלה החדשה של החברה Mac OS X Yosemite (דיגיטל, אינטרנט ומחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: אפל)

שעות ספורות לאחר שמדריכי המשתמש של האייפדים החדשים של אפל, "דלפו בטעות" לאתר הרשמי של אפל "במקרה" באותו הזמן בו השיקה ענקית האינטרנט גוגל את הסמארטפון, הטאבלט והאנדרואיד החדש. קיימו באפל את אירוע ההשקה של המכשירים החדשים של החברה.

iPad Air 2

לאחר שהתגאו בחברה על העברת למעלה מ-40 אחוזים של משתמשי האייפון למערכת ההפעלה החדשה של החברה, iOS8, הציג מנכ"ל אפל, טים קוק, את האייפד אייר החדש, iPad Air 2. בחברה סיפרו כי מדובר באייפד הדק שייצרו מעולם בחברה, בעובי של 6.1 מ"מ בלבד, ודק ב-18 אחוזים פחות מהדור הקודם של האייפד אייר.

בחברה גם טענו כי מדובר במחשב הלוח הדק בעולם. אלא שהדבר אינו נכון. מכשיר טאבלט של ענקית המחשוב DELL, שהושק לפני כחודש בשיתוף עם ענקית השבבים אינטל, מחזיק עדיין בתואר. כשהוא מציג מחשב לוח בעובי של 6 מ"מ בלבד.

(צילום: אפל)

מלבד העיצוב והעובי החדשים, מכיל האייפד אייר 2 החדש מסך מגע בגודל של 9.7 אינצ', ברזולוציה של 1536X2048 פיקסלים. יחד עם שבב עיבוד A8X של אפל, שלטענתה מהיר ב-40 אחוזים מקודמו. באפל גם הוסיפו את קורא טביעת האצבע שנמצא באייפונים, ושיפרו את המצלמה הראשית. מחירו של האייפד אייר 2 צפוי להיות דומה למחירו של האייפד אייר הראשון.

iPad Mini 3

גם האייפד מיני זכה לשדרוג עם דור חדש, אלא שכאן מדובר בשינויים קטנים יותר. באייפד מיני 3 הוסיפו בחברה את קורא טביעת האצבע של אפל. אשר יוכל לשמש את מערכת התשלומים החדשה של אפל, Apple Pay, שתושק בשני הקרוב. בנוסף, שיפרה אפל את מצלמת המכשיר, כמו גם שיפור מינורי לשבב העיבוד.

iMac

גם גזרת מחשבי המק של אפל זכתה לריענון חלקי, כאשר הציגה החברה דורות חדשים למחשב ה- iMac ול- Mac Mini.

ה- iMac (מחשב הכל באחד של אפל) זוכה לראשונה למה שמכנים באפל "תצוגת רטינה". שמושג על ידי שימוש במסך באיכות 5120X2880, שבאפל מכנים רטינה 5K. על מסך בגודל של 27 אינצ'.

המחשב יעשה שימוש במעבדי אינטל Core i 5, ו- Core I 7מהדור הרביעי. יחד עם כרטיס המסך NVIDIA GeForce GTX 780M. ויגיע עם 4 גיגהבייט זיכרון RAM.

כאמור, החברה הציגה גרסה חדשה גם ל- Mac Mini, הדגם המוקטן של המחשב הביתי של אפל. והוא יכיל מעתה גם הוא את הדור הרביעי של מעבדי Core i 5 של אינטל, עם המעבד הגרפי Intel Iris.

(צילום: אפל)

אפל השיקה באופן רשמי גם את מערכת ההפעלה החדשה שלה למחשבי המק, OS X Yosemite. שזמינה מעתה להורדה מאתר אפל, בחינם למשתמשי מערכות ההפעלה הקודמות של החברה. השיפורים כוללים בעיקר אינטגרציה וסנכרון טוב יותר עם שאר מכשירי אפל.

גם iOS8 שזכתה לביקורת רבה בעקבות באגים חמורים שנתגלו בה, ובאגים חמורים יותר שנוספו בעדכון הראשון של החברה. תזכה לגרסה חדשה, שבאפל מכנים iOS8.1, אשר תהיה זמינה להורדה בשני הקרוב, ותכלול תמיכה בשירות התשלומים החדש של אפל, Apple Pay.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר