דיווח: פייסבוק תסייע לכם לזהות שיחות ספאם עם חייגן חדש

דיווח: חייגן חדש שמפתחת ענקית האינטרנט פייסבוק אמור לשמש ככל הנראה כחייגן הכולל גם זיהוי שיחות על בסיס המידע הרב שנצבר ממאות מיליוני המשתמשים ברשת (אינטרנט)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האם פייסבוק תהפוך לאפליקציית זיהוי שיחות? דיווח המגיע מאתר "androidpolice.com" מלמד על חייגן חדש שמפתחת ענקית הרשת פייסבוק, שאמור לשמש ככל הנראה כחייגן הכולל זיהוי שיחות על בסיס המידע הרב שנצבר ממאות מיליוני המשתמשים בפייסבוק.

על פי הדיווח, משתמשים רבים בפייסבוק החלו לקבל בימים האחרונים הצעות להתקנת החייגן דרך אפליקציית פייסבוק הרשמית, אלא שהלינקים להורדת האפליקציה החדשה או לינקים שהציעו לשדרג את האפליקציה מובילים לעמודי שגיאה באתר פייסבוק.

על פי הדיווח, בפייסבוק ככל הנראה מפתחים כעת חייגן שיחות שיעשה שימוש בבסיס הנתונים הענקי שמתקבל ממאות מיליוני המשתמשים שהזינו את מספר הטלפון שלהם ברשת פייסבוק, וכך תוכלו לזהות מי מתקשר אליכם.

בנוסף, הרשת החברתית מתכוונת ככל הנראה לסייע לכם בסינון שיחות ספאם, כשעל בסיס מידע שיימסר על ידי המשתמשים יוכלו לקבוע בחברה אם מדובר בשיחות ספאם או בשיחה לגיטימית. שיטה זו המבוססת על מה שמכונה "חכמת ההמונים" כבר נמצאת בשימוש על ידי מספר אפליקציות דומות, אלא שבפייסבוק יוכלו להציע מאגר משתמשים ענק לאין שיעור על אלה הקיימים.

סימון שיחות ומספרי טלפון כמספרים המפיצים דואר זבל יוכל לסייע גם לפייסבוק שתוכל מעתה להצליב את הנתונים מול מאגריה הפנימיים ולחסום משתמשים העושים שימוש בלתי הוגן ברשת החברתית בעיקר על מנת להפיץ תכני זבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר