אטרקציה בנתניה: מסוק אפאצ'י ביצע נחיתת חירום

מסוק אפאצ'י של חיל האוויר ביצע הלילה נחיתת חירום במנחת בית החולים 'לניאדו' בנתניה, בעקבות התרעה על תקלה. הבוקר, המקום הפך לאטרקציה לתושבי קרית צאנז הסמוכה ובחורי ישיבה הלומדים בסמוך. תושבת האזור מספרת ל'כיכר השבת': "היה רעש עצום ולא הבנו מה מתרחש"

ישראל כהן | כיכר השבת |

מסוק אפאצ'י של חיל האוויר ביצע הלילה (רביעי) נחיתת חירום במנחת בית החולים 'לניאדו' בנתניה, בעקבות התרעה על תקלה. הבוקר, המקום הפך לאטרקציה לתושבי האזור.

צוות המסוק הנחית אותו בשלום, ולאחר הנחיתה, הוזעקו למקום כוחות גדולים של משטרה שחסמו את האזור כדי למנוע מסקרנים להתקרב אל המסוק.

צוות טכני של חיל האוויר שוקד במקום על-מנת לבדוק מה המקור התקלה וכדי להחזיר את המסוק לשמישות בהקדם.

הבוקר, כתב "כיכר השבת" תיעד עשרות בחורי ישיבה ותושבי קרית צאנז, טרם פתיחת יום הלימודים, שהתגודדו בסמוך וגילו התעניינות רבה במסוק שלפתע נחת בסמוך לבתיהם.

תושבת קריית צאנז הסמוכה, סיפרה ל'כיכר השבת' כי במהלך הלילה האירוע גרם לבהלה גדולה בקרב התושבים. "היה רעש עצום ולא הבנו מה מתרחש, לבסוף התברר שבחסדי שמיים לא היו אבדות בנפש רק תקלה שתתוקן", היא אומרת.

א. בחור ישיבה צעיר שהביט בסקרנות, אמר כלא מאמין לחבריו: "זה המסוק האימתני שמטיל את חיתתו על המחבלים ברצועת עזה ואחראי לחיסולם בסייעתא דשמיא של ראשי הטרור".

לפני כשבועיים, אירעה תקלה בלהביו של אחד ממסוקי ה'יסעור' של חיל האוויר והוא נאלץ לנחות בשטח פתוח, ובעקבות כך קורקע מערך מסוקי היסעור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות