טבלת המשרתים במילואים: תל אביב רק במקום ה-15

אגף כח האדם בצה"ל חשף היום לראשונה את נתוני המשרתים במילואים, במקביל לערים החרדיות בהן אחוז המשרתים נמוך, מתברר כי דווקא בת"א, רק 33.9% מהתושבים משרתים במילואים (בארץ, צבא)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מילואימניקים (צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

מנתוני אגף כח האדם בצה"ל המתפרסמים כיום, עולה מספר המשרתים במילואים הגבוה ביותר, מגיע מהעיר מודיעין מכבית-רעות. מאידך, הריכוזים החרדיים כצפוי סיפקו מספר מועט של משרתים במילואים, והן ממוקמות בתחתית הטבלה.

המקום הראשון בטבלת המשרתים היא כאמור מודיעין מכבים-רעות עם 46.3%. ומיד אחריה גבעת שמואל עם 41.2%. ת"א החילונית נמצאת רק במקום ה-15 בטבלה עם 33.9%, ירושלים במקום ה-59 עם 12.1%.

העיר בית שמש נמצאת במקום ה-60 בדירוג עם 11%, אחריה בדירוג נמצאת אלעד עם 6.4%, בני ברק עם 3.5%, וביתר עילית עם אחוז אחד בלבד של משרתי מילואים.

תת-אלוף הושע פרידמן קצין מילואים ראשי, אמר לאתר ynet: "במציאות הנוכחית, התהליכים העוברים על החברה הישראלית לא תמיד מעודדים התגייסות לשירות במילואים. משרתי המילואים הם שאר הרוח הערכי וההתנדבותי של החברה הישראלית".

לדברי פרידמן: "אנו רואים מהנתונים כי לקבוצת השייכות החברתית יש השפעה רבה על שירות המילואים, על כן, העיריות והמועצות המקומיות בשיתוף פעולה עם צה"ל צריכות להשקיע את מרב המאמצים על מנת לעודד את משרתי המילואים".

יצויין, כי נתוני אגף כח האדם בצה"ל, משוקללים לפי אחוז אחד לכל אלף איש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר