מתרגשים: 2.13 מיליון ילדים שבו ללימודים

2,130,000 תלמידים שבו לספסל הלימודים ב-4,500 בתי ספר ו-13,500 גני ילדים ופתחו את שנת הלימודים תשע"ד. ראש הממשלה, הנשיא ושר החינוך ליוו את התלמידים (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: אביר סולטן - פלאש 90)

לאחר חופש גדול וארוך, נפתחה הבוקר (שלישי) כסדרה שנת הלימודים תשע"ד. 2,130,000 תלמידים שבו לספסל הלימודים ב-4,500 בתי ספר ו-13,500 גני ילדים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פתח את שנת הלימודים בנתניה, ב"גן אביבית", יחד עם שר החינוך שי פירון. השניים שוחחו עם הילדים ושרו עמם.

ראש הממשלה לא הסתיר את התרגשותו ואמר כי "זה היום הראשון מזה 20 שנה שאני לא מלווה את אחד מילדיי לגן או לבית הספר".

נתניהו סיפר לילדים על יומו הראשון "בגן מלכה במעלה רחוב עין גדי בתלפיות הישנה. הוא לא היה מואר כמו הגן הזה. היה שם ארגז חול ושיחקתי עם שני ילדים ומאוד נהניתי. אני מקווה שאתם תיהנו, תלמדו ותחכימו".

שר החינוך פירון המליץ לילדים להקשיב לגננת והוסיף: "היא תספר לכם סיפורים ותשיר לכם שירים וחשוב שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה".

נשיא המדינה שמעון פרס, פתח את שנת הלימודים החדשה בירושלים, בבית הספר "השלום" במלחה, יחד עם ראש העיר ניר ברקת וחברת הכנסת ציפי חוטובלי.

פרס סייע לתלמידי כיתה א' במעבר החצייה הסמוך לבית הספר ושוחח עמם. לאחר מכן נכנס לאחת הכיתות ואמר: "בוקר טוב כיתה א', אני בטוח שאתם מתרגשים. כל העם אוהב אתכם. לי יש סיבה נוספת להתרגש. בית הספר שלכם נקרא על שם יצחק רבין. הוא היה מפקד הצבא וראש ממשלה. היינו ביחד באותו ערב שבו הוא נרצח. הוא היה חייל אמיץ אך רצה שיקראו לו חייל למען השלום. כל החיילים שלנו נלחמים כדי שאתם תגדלו בשלום".

"בכיתה א' אין ברירה אלא להיות אא'. התאמצו ועשו את המקסימום האפשרי, הלימודים הם חיוניים בכדי לגדול ולהחכים", הוסיף פרס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר