ניצן הורוביץ מאשים: רון חולדאי חנה באדום לבן

האם ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי חנה את רכבו באדום-לבן? ח"כ ניצן הורוביץ המתמודד מולו על התפקיד, טוען שכן ומציג תמונה כהוכחה אך בעיריית תל-אביב מכחישים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ניצן הורוביץ נגד רון חולדאי (צילום: פלאש 90)

האם ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי חנה היום (ראשון) את רכבו באדום-לבן? ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) המתמודד מולו על התפקיד, טוען שכן ואף מציג תמונה כהוכחה אך בעיריית תל-אביב מכחישים זאת.

ח"כ ניצן הורוביץ, העלה לדף הפייסבוק שלו תמונה, בה נראה רכבו של חולדאי לצד אדום לבן. "זו מכוניתו של ראש העיר רון חולדאי. מספר 2444712. וכן, היא עומדת באדום-לבן", כתב הורוביץ, "זה קרה הבוקר, בשעה 11, ברחוב אדם הכהן במרכז העיר".

הורוביץ הוסיף להטיח בחולדאי וטען כי הרכב חנה במקום כשחולדאי והנהג הלכו לעיסוקיהם. "ראש העיר, שאגב יש לו חניה שמורה בבניין העירייה 300 מטר משם, והנהג שלו, יצאו מהאוטו והלכו לעיסוקיהם, והמכונית נשארה לחנות בבטחה במקום האסור", כתב הורוביץ.

"בבטחה, אני אומר, כי לא, היא לא נגררה משם, וחולדאי גם לא קיבל דוח. אגב, לכל אחד אחר זה היה עולה יותר מ-600 שקל: הדוח, הגרירה, המונית לחניון הגרר...", מוסיף הורוביץ.

הורוביץ סיפר כי את התמונה קיבל מתושבת המקום שראתה את חולדאי יוצא מהמכונית וצילמה. "הרי הפקחים שלו לא מחכים רגע לפני שהם נותנים לנו דוח, אי אפשר אפילו לדבר איתם, אבל במכונית שלו לא נגעו. מה שקרה פה זה שיא החוצפה", היא טענה באוזני הורוביץ.

"בעיני, זה הרבה יותר מחוצפה. זה סמל לאטימות ולזלזול של ראש העיר הזה בתושבים ובחוק שהוא עצמו מופקד עליו", טוען ח"כ הורוביץ.

מנגד, מעיריית תל-אביב נמסר בתגובה לכלי התקשורת כי "ראש העיר לא חנה במקום. נהגו של ראש העיר הוריד אותו במקום ונסע משם".

ממטה הבחירות של חולדאי נמסר בתגובה כי "זוהי תמונה סטטית שמסלפת את המציאות. הנהג של ראש העיר הורידו והמשיך בנסיעה. חבל שקמפיין פוליטי כושל מנוהל על גבו של עובד עירייה מסור ושומר חוק. הנהג לא יצא ולא עזב את הרכב ולכן אין דרך אחרת לתאר את הטענה מלבד שקרית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר