יבואן מנועים הבריח 200 אופניים חשמליים ונתפס

יבואן מנועים נעצר בחשד שהבריח 200 אופניים חשמליים בשווי חצי מיליון שקלים בתוך מטען של חלקים חשמליים. לאחר שנתפס, טען שחברת המשלוחים טעתה במשלוח (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות רשות המסים)

יבואן מנועים נעצר בחשד שהבריח 200 אופניים חשמליים בשווי חצי מיליון שקלים בתוך מטען של חלקים חשמליים. לאחר שנתפס, טען שחברת המשלוחים טעתה במשלוח.

בסוף השבוע שעבר, אנשי מכס אשדוד גילו בבדיקה שגרתית למטען שהגיע מסין, קופסאות שהכילו חלקי אופניים חשמליים, בניגוד להצהרה שניתנה על המטען, לפיה הוא מכיל חלקי מנועים. בנוסף, בעוד שהצהרת הייבוא הייתה על 169 קרטונים, בפועל הגיעו רק 124.

בעל המטען, יבואן של מנועים וחלקים לשערים חשמליים ובעל חברה למוצרים חכמים, נקרא על ידי עובדי מסוף המכס לזהות את הקרטונים השייכים לו ולאחר שהאיש בדק אותם באופן אישי, הוא אישר כי כל הקרטונים שהגיעו שייכים לו והוסיף כי הוא מוותר על כל תביעה באשר לקרטונים החסרים.

אולם, כאשר נלקח לחקירה, בה התברר לו כי המוצרים עליהם הצהיר מראש, אינם תואמים את הסחורה שהגיעה, שינה החשוד את גרסתו וטען שהמוצרים אינם שלו ושחברת השילוח הבינלאומית ביצעה טעות.

לבסוף, העלתה החקירה כי הסחורה הוזמנה בידי האיש והתשלום עליה התבצע במזומן, באמצעות מספר העברות כספיות ועסק לשירותי מטבע, צ'יינג'. שווי הסחורה עליה הצהיר האיש מוערכת בכ-60,000 ₪, בעוד שווי האופניים המוברחים עומד על כ-500,000 ₪.

אתמול (א') בדיון בבית משפט השלום באשקלון, שחררה השופטת דינה כהן את החשוד למעצר בית של שבעה ימים תמורת הפקדת מזומן וערבויות, וכן הפקדת דרכונו, כאשר החקירה בעניינו ממשיכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות