צפו: רעולי פנים גונבים סיגריות בשווי 50 אלף ש"ח ממכולת בכפר חב"ד

בפעם השנייה בתוך שבוע ימים נפרצה חנות בכפר חב"ד על ידי רעולי פנים. הפעם, נגנבה כמות גדולה של חבילות סיגריות בשווי עשרות אלפי שקלים: "תוך רבע שעה הם ברחו" סיפר בעל המקום ל'כיכר השבת'. צפו בתיעוד מתוך מצלמות האבטחה (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |

בתוך שבוע ימים - מקרה נוסף בכפר עם מעורבות גנבים: הלילה (ראשון), בשעה 02:55, הגיעו שני רעולי פנים אל חנות המכולת "היפר ליפסקר" הממוקמת במרכז כפר חב"ד, כשתוך דקות אחדות הם יצאו מהמקום עם חפיסות סיגריות בשווי של חמישים אלף שקלים.

ליפסקר, בעלי החנות סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" על הרגע בו גילה במהלך הלילה את הפריצה: "קיבלתי טלפון מחברת השמירה, העברתי הודעה לעובד שלי שמתגורר בסמוך בכדי שיראה מה קורה, אבל עד שהזזנו את עצמנו, בתוך 15 דקות הם פשוט נמלטו עם כל השלל".

כאשר הוא ועובדיו הגיעו למקום, הם גילו את גודל הנזק: "כשהגענו לפה מה שנותר לנו לראות זה את החור בקיר. את הנזק הגדול שעשו בסמוך לקופות. את הדלת הראשית שהשאירו פתוחה, ולראות במצלמות האבטחה איך שהם עובדים".

לפני שבועיים אירע מקרה פריצה דומה בסמוך למכולת של ליפסקר, גם משם נגנבו חפיסות סיגריות. "בעלת חנות מראשון לציון צלצלה אליי וסיפרה לי שהיה לה מקרה זהה עם אותו דפוס פעולה" סיפר ליפסקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות