אב הבית במעון ראש הממשלה: הועסקתי בתנאי ניצול

אב הבית במעון ראש הממשלה מתכוון לתבוע את בית רה"מ: "הוא הועסק בתנאי ניצול קשים ולא הוגנים". מקורבי רה"מ: "אם היה לו כל כך - רע למה רצה להמשיך לעבוד?" (חדשות,ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

אב הבית לשעבר במעונו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מתכוון להגיש תביעה כנגד בית ראש הממשלה. בטיוטת כתב התביעה, שתוגש בקרוב לבית הדין לענייני עבודה, נטען כי בית ראש הממשלה העסיק את אב הבית בניגוד לחוק שעות עבודה ומנוחה וזלזל בו. טיוטת התביעה פורסמה הערב (ראשון) בחדשות ערוץ 2.

בטיוטה, עליה חתום עו"ד עמית סבג, נכתב כי "התובע הועסק בתנאי ניצול קשים, לא אנושיים ולא הגונים. התובע ביצע משמרות העולות בהיקפן על יממה שלמה עם הפסקות של שעות בודדות. התובע נדרש לביצוע משימות ונחיצות זמינותו של התובע בכל שעות היממה".

יש לציין, מירב הטענות בטיוטת כתב התביעה מופנות כנגד האחראי על תפעול בית ראש הממשלה, עזרא סיידוף.

לדברי התובע, סיידוף הבטיח לו כי יקבל תקן קבוע ובפועל החתים אותו על חוזה העסקה של עובד ארעי. "סיידוף ציין מספר פעמים בפני התובע שלא ידאג כי הוא מתכנן להוציא מכרז פנימי ולפסול את כל המועמדים. לאחר מכן יתבצע מכרז חיצוני אשר ייתפר בלעדית לתובע" נכתב בטיוטה.

בשיחה שהוקלטה בין אב הבית לסיידוף הוא שואל: "יש לך עובד במשרד שהוא יכול להגיד לך שהוא יותר טוב ממני היום? שזרק את המשפחה שלו שנה ועשרה חודשים, זה כמו להיות בכלא שנה ועשרה חודשים".

גורמים במשרד רה"מ מסרו בתגובה לערוץ 2: "אנו דוחים את הטענות. אם לעובד היה כל כך רע, מדוע ביקש שוב ושוב, במשך שנתיים, להישאר בעבודה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר