נפתלי בנט מצטרף לטרנד: מביע תמיכה ב"דוד הנחלוואי"

למעלה מ-80 אלף גולשים' הצטרפו לעמוד הפייסבוק "גם אני עם דוד הנחלאווי", והביעו תמיכה בלוחם מחטיבת הנח"ל. כעת, גם השר נפתלי בנט מצטרף ומביע תמיכה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

למעלה מ-80 אלף גולשים ברשת החברתית פייסבוק, הצטרפו כבר לעמוד הפייסבוק "גם אני עם דוד הנחלאווי", והביעו תמיכה בלוחם מחטיבת הנח"ל שתועד דורך נשק לעבר פלסטיני בחברון.

כעת, יו"ר "הבית היהודי", שר הכלכלה נפתלי בנט, מצטרף לטרנד הלוהט ומביע תמיכה בחייל.

"הייתי פועל כמו דוד לוחם הנח"ל", כתב בנט, "לפני מספר דקות צפיתי בסרטון שהופץ ע"י ארגוני שמאל, שמציג לוחם נח"ל מתמודד מול התארגנות ערבית עוינת, תוך דריכת נשקו. הוא פעל נכון.

"מה שרואים בסרטון הוא פשוט מאד: הופעלה נגדו אלימות. הוא היה בודד, מוקף במספר ערבים אלימים ופרובוקטורים. הוא לא ירה, הוא נקט בהגנה סבירה על עצמו ועל סובביו והביא את האירוע לסיומו", כותב בנט.

בנט מוסיף וכותב כי "ברקע היו שם לפחות שני צלמים ולא במקרה: השמאל הקיצוני חי מהכפשת לוחמי צה"ל. זה ראוי לגינוי מכל קצוות הקשת הפוליטית. אם הצלמים לא היו שם, האירוע לא היה מתרחש".

"מדינת ישראל שולחת את לוחמי צה"ל להגן עלינו", כותב בנט, "הלוחמים נמצאים בחזית--לא באולפני תקשורת--תוך סיכון חייהם, אל מול רובים, אבנים ומצלמות עוינות. חוויתי מצבים דומים בקלנדיה, בקבטיה, ברמאללה ובג'נין. זו לא תכנית ריאלטי. זו מציאות מורכבת ומסוכנת מאוד שלוחמי צה"ל מתמודדים עימה יום-יום".

"שוחחתי עם מספר מפקדים בצה"ל והבנתי שהחייל נשפט על מעשים אחרים לחלוטין, שאינם קשורים כלל לאירוע המדובר, ואינני מתכוון להתערב בך", מוסיף בנט, "כשלוחם בודד עומד מול קבוצת ערבים עוינים ואלימים, עליו להפעיל שיקול דעת, עליו לנקוט צעדים--ועלינו לתת לו גיבוי".

"חשוב שכל לוחם יידע שעליו להמשיך לשמור עלינו ועל עצמו, ולדעת שאנו מאחוריו. לוחמינו, עם ישראל אתכם", כותב בנט לסיום.

גם ח"כ משה פייגלין מהליכוד הצטרף לתמיכה בלוחם, באמצעות תמונה שהעלה לרשת הפייסבוק בה הוא נראה מצולם אוחז בשלט עליו נכתב: "גם אני עם דוד הנחלוואי".

הסערה החלה בשל סרטון שעלה לרשת, כאשר בעקבותיו, אלפי חיילים ועשרות אלפי אזרחים פתחו בעצומה ספונטנית לתמיכה בחייל המוצג בסרטון.

בסרטון נראה החייל דוד אדמוב דורך את נשקו מול צעירים פלסטינים שהתגודדו סביבו ליד בית הדסה בחברון. לאחר מכן נודע כי הוא הודח מהגדוד שלו, כאשר כולם הניחו התחילה כי הוא הודח מתפקידו על רקע מעשיו מול אותם פלסטינים המתועדים בסרטון.

רק מאוחר יותר הבהיר צה"ל, כאשר אדמוב עצמו הצהיר על כך, שההדחה ועונש מחבוש שנגזרו עליו נבעו בגלל תקריות אלימות כנגד חבריו לגדוד. אלא שזה היה קצת מדי ומאוחר מדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר