ת"א: למרות השביתה, בחוף הנפרד יהיו מצילים

עיריית תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) כי החל מהיום ובשבוע הקרוב צפויים שיבושים בפתיחת תחנות ההצלה בחופי העיר, למעט בחוף הנפרד - חוף שרתון וחוף נוסף (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

השביתה פסחה על החוף הנפרד: עיריית תל אביב הודיעה הבוקר (ראשון) כי החל מהיום ובשבוע הקרוב צפויים שיבושים בפתיחת תחנות ההצלה בחופי העיר, זאת בשל הוראת משרד הפנים לפתיחת 11 תחנות הצלה במקום 9, כפי שהיה עד היום. לאור זאת, תחנות ההצלה ייפתחו רק בחוף הנפרד ובחוף נוסף.

בעירייה מזהירים כי רחיצה בחופים ללא מצילים מסוכנת ואסורה והציבור מתבקש להימנע מכך. לעצם השביתה, הסבירו בעירייה כי הם נמצאים במשא-ומתן קדחתני עם הגורמים האמונים על כך בכדי להביא לסיום השביתה שעלולה בעתיד לגרום לכך שגם בחוף הנפרד תחנת ההצלה לא תיפתח.

"אנחנו פועלים לפתיחת מירב החופים המוכרזים עם כוח האדם הקיים מבלי להפר את החוק, הסכמים קודמים ולפגוע בזכויות העובד. בנוסף נמצאת העירייה בימים אלו בדיונים משותפים עם ההסתדרות ומשרדי הממשלה השונים בנוגע להסכמי שכר עתידיים של המצילים. העירייה ממשיכה לפעול לגיוס מצילים כשירים נוספים על מנת לפתוח את מרבית החופים בעיר לרחצה", אמרו בעירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר