נכשל ניסיון למנוע התבוללות בבית החולים

אל מחלקת אורתופדיה בבית החולים שערי צדק בירושלים הגיעו עשרות חרדים ופעילים בשל דיווח על יהודייה שמוחזקת בכוח ע"י מספר ערבים, אך זו הצליחה להימלט מהמקום (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

סמוך לשעה 11:00 הבוקר (שני) התרחשה לה מיני דרמה בבית-החולים שערי צדק בירושלים, כאשר אל מחלקת אורתופדיה הגיעו עשרות חרדים ודתיים ביניהם מתנדבים בארגון להב"ה העוסק במניעת התבוללות, זאת לאחר שקיבלו דיווחים שונים על-כך שישנה יהודייה שנישאה לערבי, ומוחזקת בכוח על-ידי חבריו בעוד היא מנסה להימלט.

הפעילים עברו בין חדרי המחלקה, אך גילו כי הזוג המדובר, שהבין כי מתנהל אחריו מצוד, נמלט לבית חולים אחר. כעת, הם נמצאים במצוד אחר הזוג בניסיון להפריד בין האישה היהודיה לבעל הערבי.

בנצי גופשטיין, יו"ר הארגון, סיפר בשיחה עם "כיכר השבת" על שאירע: "קיבלנו ידיעה על יהודייה שנמצאת עם ערבי בבית החולים, ומוחזקת שם בכוח ושיש סביבה מהומה, שלחנו את האנשים שלנו לבדוק והתברר שהיא הועברה לבית חולים אחר וכי היא לא מוחזקת בכוח".

"כעת היא נמצאת בבית חולים אחר ואנחנו פועלים בנושא הזה", הוא מספר, "אנחנו ממשיכים לבדוק את הנושא ומטפלים בזה. היא הייתה בהתחלה בבית חולים שערי צדק וכעת היא נמצאת בבית חולים אחר שאת זהותו אני לא יכול לומר. האישה לא רוצה לעזוב את בעלה. אנחנו מגיעים למקום השני ומנסים לשכנע אותה".

"יש לנו קבוצות ב-WhatsApp ששם אנחנו מקבלים ידיעות כל הזמן ואחת הידיעות כנראה הגיע לעוד מקומות, שלפיה יהודייה מוחזקת בכוח על ידי ערבים. היו שם שני אירועים, האחד אירוע התפרעות של ערבים והמקרה עליו אנחנו מדברים", הוא מספר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות