תושב שדרות: "הממשלה מפקירה את דם ילדינו"

החלטת הקבינט בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו על הפסקת אש מעוררת זעם רב בערי הדרום. יצחק קקון, תושב שדרות מאשים: "ממשלת ישראל מפקירה את דם ילדינו" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בערי הדרום מסרבים לקבל את העובדה שבשיאו של מבצע "צחוק איתן" שנועד להחזיר להם את השקט מירי הרקטות, הקבינט מדיני-ביטחוני קיבל את הפסקת האש.

התושבים אומרים כי המדינאים - מקבלי ההחלטות, הפקירו את דמם של הילדים. התושבים סבורים כי המבצע הבא ברצועת עזה בו יבוא והירי הרקטות לא ייפסק לחלוטין.

יצחק קקון, עורך עיתון 'יום ליום' המתגורר בשדרות, אומר ל"כיכר השבת", כי "ממשלת ישראל מפקירה את דם ילדינו משום שהילדים חווים ויחוו במשך כל הזמן את הירי המטפטף עליהם, הילדים נמצאים במצב של חרדות ואי אפשר לשקם אותם במצב כזה שהטפטוף ילך וימשיך כי החמאס 'ממש ממושמע' להפסקת אש".

"במקום שהמדינה תמצא את הפתרונות בשיקום הילדים הללו ובמתן מענה הולם למשפחות, היא מחפשת דרכים עקיפות ואיננה מתמודדת עם הבעיה הרצינית לא צבאית ולא חברתית ולא נפשית מול הילדים", הוסיף קקון.

"בקבינט דנו היום בהפסקת אש ללא ראייה וללא התחשבות כלל וכלל בנו", הוא מוסיף, "כי הרי מי שמצוי במעמקי הטרור בעזה יודע כמה מנהרות עדיין קיימות לנו על הגבול וחלילה בכל רגע נתון יקום המשוגע מעזה ויעשה לנו פה לינץ' השם ירחם והממשלה במקום לתת לנו ביטחון אמיתי, היא מפקירה אותנו בידי הזרוע הצבאית של החמאס".

קקון אומר כי לא ציפה שהמבצע יסתיים אחרת בגלל מנהיגותו של ראש הממשלה: "זו שיא היכולת של בנימין נתניהו. לפני שלושה שבועות כשצה"ל החל ללחוץ את הדרג המדיני למבצע צבאי בעזה בגלל המנהרות והטילים, ללא קשר לחטיפת הבחורים בחברון, טענתי וגם עכשיו אני טוען שאין לביבי יכולת מנהיגותית ואומץ להתנהל כראש ממשלה מעבר למה שהוא מתנהל עכשיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר