הרובע היהודי: דגלים דמויי דאעש נתלו בגגות בתים

תושבים ברובע היהודי התלוננו כי שכניהם הערבים תלו על גגות הבתים דגלים שחורים עם כיתוב בערבית המזכירים את דגלי דאעש. המשטרה: "לא נמצאו דגלי דאעש" (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
דגל דאעש (צילומסך)

המאבק כנגד ארגון המדינה האסלאמית - דאעש, מגיע גם לבירת המדינה. תושבים המתגוררים ברובע היהודי קובלים על כך ששכניהם הערבים תלו על גגות הבתים דגלים שחורים עם כיתוב בערבית - המזכירים להם את דגל הארגון הרצחני.

בעקבות כך ניגשו כמה מהם לתחנת המשטרה הקרובה והגישו תלונה בגין תליית הדגלים, שלדבריהם אסורה על-פי החוק, למרות שבפועל הם לא תלו את דגלי דאעש ממש.

"קמנו יום אחד בבוקר וגילינו על הגגות דגלים שחורים עם כיתוב ערבי שנראה ממש כמו דאעש. זה ממש מחריד. אמר אחד התושבים היהודים ל-mynet. תושב אחר אמר, "כל פעם שאני רואה את הדגלים האלה אני נחרד. כולנו יודעים שאנשי הארגון הזה הם רוצחים מתועבים".

"לא ניתן שיתלו פה דגלים שמזכירים את המרצחים הללו. לכן פנינו למשטרה, שאמרו לנו שהנושא נמצא בטיפול", הם אומרים. לדבריהם, במשטרה מסרו להם שיש איסור מוחלט על תליית דגלי דאעש, אבל בעלי הבתים מצאו דרך לעקוף אותו. "יש הבדלים מאוד מינוריים בין הדגל המקורי לדגל שנתלה כאן ואולי לכן לא עוצרים אותם", אומר אחד המתלוננים.

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה כי "מבדיקה שנערכה לא נמצאו דגלי דאעש. אם יימצא דגל דאעש המשטרה תטפל בהתאם לקבוע בחוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר