הטבח בהר נוף: נשללו זכויות רפואיות מבני משפחת המחבל

חודש לאחר הטבח בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים, המדינה מממשיכה בסנקציות נגד משפחת המחבל ר'אסן מוחמד אבו גאמל, שביצע את הפיגוע (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון כיכר השבת)

חודש לאחר הטבח בבית הכנסת "קהילת בני תורה" בשכונת הר נוף בירושלים, שבו נהרגו ארבעה מתפללים ושוטר, המדינה מממשיכה בסנקציות נגד משפחתו של המחבל ר'אסן מוחמד אבו גאמל, שביצע את הפיגוע יחד עם בן דודו.

כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי הרשויות החליטו שלא לאפשר לילדיו של המחבל לקבל את זכויותיהם הרפואיות שהגיעו להם כמו ליתר האזרחים.

המשפחה גילתה זאת לאחר שאחד מבניה נזקק לקבל טיפול רפואי בבית חולים אך זה נתקל בסירוב מצד הרופאים וזאת משום שהטיפול הרפואי אותו היה אמור לעבור כלול בביטוח הרפואי שמספקת המדינה ושהייתו נשללה כך שהוא ללא ביטוח רפואי.

החלטה זו מגיעה כמה שבועות לאחר ששר הפנים גלעד ארדן הורה על שלילת אזרחותם בגין כך שאביהם ביצע את הפיגוע האכזרי שטרם נראה בירושלים.

בטבח נהרגו חמישה בני אדם: הרב משה טברסקי הי"ד, בן 59; הרב אריה קופינסקי הי"ד, בן 43; הרב קלמן זאב לוין הי"ד, בן 55; הרב אברהם שמואל גולדברג הי"ד, בן 68. באותו היום הובאו הארבעה למנוחות בבירה במסע לוויה קורע לב.

כמו כן נהרג בפיגוע השוטר הדרוזי, זידאן סייף, שנפגע באורח אנוש בפיגוע ומותו נקבע שעות לאחר מכן. הלווייתו התקיימה בכפר יאנוח ג'ת שבגליל בהשתתפות חרדים רבים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר