רמת גן: ישראל זינגר הורחק שוב מבניין העירייה

בית המשפט השלום בראשון לציון החליט להרחיק לשישה ימים נוספים את ראש עיריית רמת גן ישראל זינגר מבניין העירייה. בתוך כך דרישה לדחות את אישור התקציב (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ישראל זינגר (צילום: פלאש 90)

פרשת השחיתות בעיריית רמת גן הגיעה הבוקר (חמישי) לפתחו של בית המשפט פעם נוספת, וזאת לאחר שהמשטרה דרשה שוב את הרחקתו של ראש העיר ישראל זינגר מבניין העירייה.

בתום הדיון החליט שופט בית המשפט השלום בראשון לציון להרחיק לשישה ימים נוספים את ראש העיר מבניין העירייה.

זינגר נעצר לפני שבועיים במסגרת החקירה שניהלה המשטרה נגד עיריית רמת גן בחשד כי נעשו בה מינויים לא חוקיים עבור אנשים בחרו בראש העיר בבחירות האחרונות ובכך חשוד זינגר.

בתוך כך, חברי מועצת העיר מסיעות האופוזיציה פנו לשר הפנים גלעד ארדן בבקשה לדחות את אישור התקציב לשנת 2015 משום שמדובר בתקציב לא ראוי ציבורית לאחר שנמצא כי הוא מכיל מינויים לא חוקיים.

גל המעצרים התבצע על רקע מערכת הבחירות האחרונה בעירייה, כשבין היתר בודקת המשטרה חשד למעורבות גורמים עבריינים בפעילות העירייה. החקירה החלה לפני מספר חודשים בעקבות מידע שהתקבל במשרדי יאח"ה. לפי החשד, בכירים בעיריית רמת גן ביצעו עבירות של הפרת אמונים בנוגע למינויים שונים.

הגורמים, כך לפי החשד, הבטיחו עבודה לגורמים שונים בתמורה לקידום בחירתו של אחד המועמדים לראשות העיר בבחירות האחרונות בשנה שעברה.

החקירה נוהלה בשיתוף פעולה עם יחידת יהלום וחקירות מע"מ ברשות המסים. החשדות נגד הבכירים הן: ביצוע עבירות שוחד, שוחד בחירות, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ועבירות מס. החוקרים זיהו גם ניסיון של ארגון פשע הפועל במרכז לפעול בתוך העירייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר