בחירות ברמת השרון

בניגוד להבטחתו: המתמודד ברמת השרון תוקף את המועמד החרדי

רק לפני שבוע הבטיח המתמודד לראשות רמת השרון אבי גרובר, בראיון ל"כיכר" כי לא יתקוף את המועמד החרדי יעקב קורצקי, אך בראיון למקומון הוא טוען כי אינו מתאים רק בשל חרדיותו (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אבי גרובר (צילום: מוטי קמחי - ynet)

סערת הבחירות ברמת השרון: לאחר שעלה לסיבוב השני, יחד עם המעומד החרדי יעקב קורצקי, הבטיח המועמד אבי גרובר בראיון עם "כיכר השבת", כי לא ינהל קמפיין הסתה המתמקד בחרדיותו של היריב, וגינה את הקמפיין שהובילה אחת המתמודדות נגד המועמד החרדי, אך כעת נראה כי גם הוא מצטרף לקמפיין אנטי חרדי.

בראיון לעיתון "ידיעות השרון" נשאל גרובר, אם חושש כי במידה וקורצקי ינצח העיר תהיה דתית יותר והשיב: "כן. אני חושש מזה. כי זה לא מתאים לרמת השרון ולסגנון החיים שבה. זה לא רק הכיפה של קורצקי. כשבאים ומנסים להפוך את מגרש הכדורת למתנ"ס חרדי, וכשאני רואה הרבה כוללים וישיבות שצצים במורשה....", השיב.

המועמד החרדי לא נשאר חייב וטען כי גרובר מנסה לקושש מהסתה. "אתה יודע מה, אבי? ממך לא מגיע לי את זה. אתה רוצה עכשיו לקנות עוד כמה קולות? לבריאות".

גרובר המשיך וטען כי קורצקי שחזר בתשובה לפני כמה שנים, לא מתאים לסגנון החיים של העיר. "כשאתה מסתכל על ה'רמת השרוני' הממוצע, מבחינת מי שגדל והכי מתאים לסגנון החיים שרמת השרון רוצה להיות בו, ושלא יכעס יעקב - ברגע שהוא עשה את הצעד שהוא עשה בחיים שלו (כלומר החזרה בתשובה, צ"ג), הוא הכניס את עצמו לפינה מבחינת ה'רמת שרוני' הממוצע".

קורצקי השיב בתגובה "למה, אחי? הבת שלי קצינה בצה"ל, הבן שלי לומד בתיכון 'אלון', במה הילדים שלי שונים מהילדים שלך?".

בשיחה הבוקר עם "כיכר השבת", אבי גרובר לא חזר בו מדבריו, "זה לא קמפיין הסתה. יש צביון לרמת השרון שאנחנו רוצים לשמור אותו. רמת השרון היא עיר חופשית. הם שאלו שאלות, אני לא אמור לא לענות".

אתה באמת חושב שאם המועמד החרדי ינצח העיר תהיה יותר דתית?

"אני חושב שכל מי משתסכל על המועמדים רואה, אבל אני לא רוצה להיכנס לעניינים האלה ברשותך".

יום אחרי הסיבוב הראשון בבחירות, גרובר נשמע אחרת. "היה לי מאוד עצוב לראות את המודעה הזאת" אמר ל"כיכר השבת". "אני מאוד הצטערתי שמערכת הבחירות הידרדרה לאווירה הזאת. זה היה מיותר". זאת בהתייחסו לקמפיין של שירה אבין בו היא נראת לצד קורצקי כשכיפתו השחורה מודגשת.

האם תנהל קמפיין הסתה? שאלנו אז וגרובר השיב ללא היסוס: "לא תהיה פה הסתה ולא שנאה. ההפך, רק לחבק ולחבר ולאחד. עם ישראל לא צריך בימים אלו קמפיין של הסתה. יש לנו מספיק בעיות".

לדבריו: "גם בסיבוב הקודם שמרתי על זה כלפי כל המועמדים. היה קמפיין חיובי, על מה אני הולך לעשות ולא קמפיין השמצות", הוסיף. אבל כנראה שזה השתנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר