רכבו של ח"כ ילין נרגם באבנים כשיצא מניחום אבלים אצל משפחת נרצחת הפיגוע

חבר הכנסת חיים ילין מ"יש עתיד" יצא מניחום אבלים בבית משפחת שלומית קריגמן הי"ד בשדמות מחולה ורכבו נרגם באבנים על ידי ערבי. בחסדי שמים ילין לא נפגע, אך שמשת הרכב נופצה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
שברי זכוכיות ברכבו של ח"כ חיים ילין (צילום: מתוך Ynet)

רכבו של חבר הכנסת חיים ילין מ"יש עתיד" נרגם הצהריים (חמישי) באבנים, לאחר שזה סיים ניחום אבלים בבית משפחתה של שלומית קריגמן הי"ד בשדמות מחולה בבקעת הירדן. בחסדי שמים גדולים ילין לא נפגע אך נזק גדול נגרם לרכב לאחר שהשמשה האחורית נופצה.

לדברי ילין, הוא ראה אדם שעומד על הגבעה בכביש 505 ומשליך אבנים לעבר אוטובוס ילדים. ילין ניסה לדרוס אותו ואז הוא השליך אבן גדולה לעברו. ילין נמלט מהמקום ובצומת תפוח המתינו לו נציגי המשטרה והצבא.

"באמצע הנסיעה הבחנתי פתאום בצעיר שמרים בלוק ומנסה לזרוק אותו על אוטובוס ילדים שנוסע מולי. האצתי את המהירות כדי לנסות לדרוס אותו שלא יפגע באוטובוס ואז מיד הוא הרים אבן נוספת וכיוון לעברי" סיפר ילין.

"כיון שהייתי במהירות מאוד גבוהה זה פגע רק בחלק האחורי של הרכב. מסרתי את כל הפרטים לשוטרים שהגיעו למקום ונמסר לי שהחלו כבר חיפושים אחר אותו צעיר שניסה לפגוע בי".

"אסור להפסיק את שגרת החיים שלנו בגלל מחבל שזורק אבנים, יורה או דוקר. חייבים להמשיך ולהכות בטרור בכל הכוח, לחבק את משפחות הנפגעים, אך לא לזנוח את הזרוע המדינית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר