מצלמות האבטחה תיעדו

תיעוד: ירי בצהרי היום בעקבות סכסוך על חניה

בן 27 מהיישוב ג'דידה מכר ירה, יחד עם שני חבריו, באדם שעמו הסתכסך בשל ויכוח על חניה. השלושה נעצרו רק כעבור כמה שבועות, והיום הוחלט: הוא ישוחרר למעצר בית תחת אזיק אלקטרוני. צפו בתיעוד הירי (בארץ)

אחיה ראב"ד, Ynet | כיכר השבת |
תיעוד הירי (מתוך ynet)

תושב ג'דידה מכר שירה באדם שעמו היה מסוכסך ופצע אותו קשות, שוחרר בימים האחרונים למעצר בית עד לסיום ההליכים המשפטיים. לידי ynet הגיעו סרטוני אבטחה המתארים את הירי של סאדק אמיר עפיפי ושני חבריו לעבר קורבנם – בצהרי היום בלב היישוב, לפני כשלושה חודשים.

הנאשם הראשון בתיק, סאדק אמיר עפיפי, בן 27, היה מסוכסך עם אדם אחר בשל ויכוח על חניה שהתגלע יום לפני כן בינו לבין קרוב משפחה של עפיפי, כך עולה מכתב האישום. יחד עם שני הנאשמים האחרים, עלא דין מחמוד דבדוב (30) ואחמד אחלאסריאן (31), הוא קשר קשר לפגוע ביריבו באמצעות נשק חם. השלושה הצטיידו באקדחים, וב-13 ביוני נסעו ברכבו של סאדק בכפר, והבחינו בצעיר שעמו הוא היה מסוכסך.

עוד עולה מהאישום כי השלושה ביקשו ממנו לעצור לידם, והוא אכן עשה זאת לזמן קצר, אולם הוא יצא מהמכונית וברח כאשר ככל הנראה הבין את כוונתם. השלושה פתחו אחריו במרדף – כאשר סאדק נוהג ושני הנאשמים האחרים יורים לעבר הקורבן כמה מהקליעים. בשלב מסוים נחסמה דרכו של הקורבן על-ידי משאיות. כאשר הגיעו הנאשמים למקום הם המשיכו וירו בו 11 כדורים לפחות. אחד מהם פגע בירכו ופצע אותו באורח קשה.

בסרטונים נראה כי לאחר שהקורבן נפל ומשך את עצמו לתוך חנות סמוכה הנאשמים ברחו מהמקום. הם נעצרו רק לאחר כמה שבועות. בחקירה התברר כי הרקע לסכסוך הוא תקרית שהייתה יום לפני הירי בין הקורבן לבין קרוב משפחה של הנאשם. קרוב המשפחה חנה עם אופנוע בסמוך לרכבו של הקורבן, וזה ביקש ממנו להיזהר ולא לפגוע ברכבו.

האישום כולל אישומים על חבלה בכוונה מחמירה, עבירות נשק ועוד. במקביל להגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצר עד תום ההליכים. שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, ארז פורת, החליט כי ניתן להסתפק במעצר בית של הנאשם, בבית קרובי משפחה ברמלה, כשהוא אזוק באזיק אלקטרוני.

הסנגורים, עורכי הדין זיו גלעד ורינת גלעד ממשרדו של עו"ד משה גלעד, הביעו סיפוק מההחלטה. "מדובר בהחלטה ראויה של השופט למרות התנגדות כל הגורמים שכן למרשנו אין עבר פלילי והוא מכחיש את האישומים נגדו", אמרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר