תוך 48 שעות

שר הפנים דרעי: יוסר שמו של ערפאת מהרחוב בג'ת

סערת הרחוב בכפר ג'ת הקרוי זה כמה שנים על שמו של המנהיג הפלסטיני, רב המרצחים, מוציאה היום משר הפנים דרעי מכתב לראש המועצה ובו הוראה להסרת השם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
צעירים ערבים מנופפים בתמונות יאסר ערפאת (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)

"לפעול באופן מיידי ובתוך פרק זמן שלא יעלה על 48 שעות, להסרת השלטים המוצבים ברחוב הנושאים את שמו של יאסר ערפאת", זו השורה התחתונה במכתבו היום (ראשון) של שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי למוחמד ותד, ראש המועצה המקומית ג'ת.

כזכור, בשבוע האחרון פרצה סערה ברשת לאחר הגילוי של הרחוב בכפר הערבי בצפון הקרוי כבר מספר שנים על שמו של יאסר ערפאת, יו"ר הרשות הפלסטינית ויו"ר אש"ף.

המכתב של שר הפנים דרעי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר בישיבת הממשלה לנושא ואמר כי "במדינת ישראל לא יקראו רחוב על שמם של רוצחי ישראלים ויהודים. אני שוחחתי על כך ביום שישי עם שר הפנים אריה דרעי. אנחנו לא יכולים לאפשר שיהיו רחובות על שמם של יאסר ערפאת וחאג' אמין אל חוסיני ואחרים במדינת ישראל, ואנחנו נעשה את הסידורים, אם צריך גם את החקיקה הדרושה, כדי שהדבר הזה לא יקרה פה".

כאמור, שר הפנים מורה כעת על הסרת השם בתוך 48 שעות, והוא נתלה בנימוקים פרוצדורליים. לדבריו, הבקשה לקריאת הרחוב על שם ערפאת "לא אושרה על ידי משרד הפנים, וכנגזרת מכך אף לא נרשם רחוב בשם האמור בנתוני מרשם האוכלוסין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר