ליל הסדר

העוזרת של מילצ'ן: הוזעקתי בערב חג לנתניהו

העוזרת האישית של מילצ'ן ומי שהייתה אחראית על העברת המתנות לזוג נתניהו חשפה כי בערב ליל הסדר הוזעקה על ידי הזוג נתניהו בדרישה לארגז בקבוקי שמפניה (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו ומילצ'ן (צילום: מתוך חדשות 2)

הדלפות נוספות מתוך תיק 1000 נגד ראש הממשלה נתניהו בחשד לקבלת שוחד מהמליארדר ארנון מילצ'ן. העוזרת האישית של איש העסקים, הדס קליין, זו שהייתה אמונה על הקשר בין הזוג נתניהו לבין מילצ'ן בכל הנוגע להעברת המתנות טענה אף היא כי נהגו של מילצ'ן הוזעק בערב ליל הסדר כדי לספק בקבוקי שמפניה לזוג נתניהו.

על פי הדיווח ב'וואלה', קליין, שמוגדרת "עדת מפתח" בחקירת תיק 1000 בשל תפקידה בהעברת הסיגרים והשמפניות, הפתיעה את חוקרי יאח"ה, בפיקודו של תת-ניצב כורש ברנור. היא סיפרה כי שנה קודם לאירוע שבו היה מעורב נהגו של מילצ'ן, היא עצמה הוזעקה על ידי שרה נתניהו לבית ראש הממשלה בערב ליל הסדר כדי לספק בקבוקי שמפניה לחג.

לדברי החוקרים, העדויות ניתנו בנפרד וללא תיאום בין השניים, והן מחזקות את גרסת הנהג. לדעת גורם המעורב בחקירה, הן מצביעות על דפוס פעולה מצד בני משפחת נתניהו כלפי אנשי המיליארדר בכל הקשור בחשד כי נתניהו קיבל מתנות והטבות שונות, מעבר למערכת החלפת מתנות מקובלת בין חברים קרובים, כפי שטוען ראש הממשלה והייתה זו מערכת של דרישה והחשד כי נתניהו העניק תמורה כנגד.

ביום חמישי דווי כי מילצ'ן אף רכש בעבור שרה נתניהו תכשיטים בשווי 8,600 דולרים, וקיבל בתמורה מחזיקי מפתחות שאינם מתקרבים בשוויים לסט התכשיטים שהעניק. נתניהו, שנחקר בתחילת השבוע שעבר בפעם השישית, הכחיש זאת וכינה זאת "עוד פייק ניוז".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר